Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-412 Koszalin, Al. Monte Cassino
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3160300 , fax. 94 3160328
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie
Al. Monte Cassino 2
75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3160300, fax. 94 3160328
REGON: 38018290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mopr.koszalin.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do pomieszczeń biurowych wraz z montażem i ustawieniem na III p. budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń biurowych wraz z montażem i ustawieniem na III p. budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie. Termin na realizację zamówienia – maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający wymaga,: a) aby wszystkie meble były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, b) aby wszystkie meble spełniały wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, c) aby wszystkie meble były dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Meble zostaną dostarczone w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Meble będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dyspozycją Zamawiającego muszą być przez Wykonawcę: a) wniesione i ułożone we wskazanym pomieszczeniu, b) zmontowane i wypoziomowane po ustawieniu we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca na wszystkie dostarczone meble udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru produktów. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonych mebli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia zawarty jest w pkt 3 Rozdziału III SIWZ. Uwaga: Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb działalności gastronomicznej
Dodano: 2023-10-08 - Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb uruchomienia bazy noclegowej dla grup zorganizowanych w celu uzyskania wiedzy przyrodniczej
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa umeblowania do pomieszczenia nr 326 w obiekcie UUS przy ul. Cukrowej 8 w Szczecinie oraz dostawa umeblowania do pomieszczeń nr 112,113,114 w obiekcie US przy ul. Mickiewicza 64 w Szczecinie
Dodano: 2023-03-21 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby modernizacji Sali Muzealnej w Międzynarodowym Ośrodku Badań Interdyscyplinarnych w Kulicach w ramach projektu INT161
Dodano: 2022-11-10 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22