Przetargi.pl
Dostawa mebli dla Brzegowej Stacji Ratowniczej w Ustce i Brzegowej Stacji Ratowniczej w Kołobrzegu wraz z wykonaniem usług związanych

Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6615222, 6607661 , fax. 058 620-53-38, 6607661
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
    ul. Hryniewickiego 10 10
    81-340 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6615222, 6607661, fax. 058 620-53-38, 6607661
    REGON: 19263412900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla Brzegowej Stacji Ratowniczej w Ustce i Brzegowej Stacji Ratowniczej w Kołobrzegu wraz z wykonaniem usług związanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Brzegowej Stacji Ratowniczej w Ustce i Brzegowej Stacji Ratowniczej i Brzegowej Stacji Ratowniczej w Kołobrzegu wraz z wykonaniem usług związanych. Elementy dostawy: szafy, nadstawki na szafy, szafki, komody, regały, biurka, kontenery jezdne pod biurka, stoliki, tapczany, fotele, krzesła, stoły, stoliki, pufy, wersalki, stojak ubraniowy, wieszaki, kanapy, taborety, regały kuchenne, szafki łazienkowe, lustra łazienkowe, szafy do zabudowy wnęki, aranżacja i wykonanie zabudowy pomieszczeń kuchennych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2). W okresie trzech lat przed datą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się doświadczeniem należytego wykonania co najmniej dwóch dostaw mebli i każda z nich o wartości brutto nie mniejszej niż 125.000,- złoty. B. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę ( członków konsorcjum). Natomiast pozostałe warunki określone w pkt. A. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. C. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w sekcji III.2) pkt. D, E ,F, które należy załączyć do oferty, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. - Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( tzn. wykonawców składających wspólną ofertę- konsorcjum), oświadczenia winny być złożone w następującej formie: 1). Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1,2 i 3 ustawy Pzp, którego wzór określono w załączniku nr 2 do SIWZ, składają - podpisują wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę ( członkowie konsorcjum) lub podpisuje uprawniony pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. 2). Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ składa- podpisuje we własnym imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( członków konsorcjum). E. - W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć: 1). aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2). aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3). aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4). dokumenty wymienione w ww. podpunktach od 1) do 3) można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców (członków konsorcjum); 5). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm.: Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). Uwaga! W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę jak i na każdego ze wspólników. F.- W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego w Sekcji III.2) pkt. A. ppkt.2. warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do oferty należy dołączyć Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu przedstawiono w załączniku nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl zakładka: Zamówienia publiczne / Ogłoszenia - pod nazwą postępowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach