Miasto Malbork ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, pl. Słowiański 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 629 04 00 , fax. 55 6473324
- Data zamieszczenia: 2014-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Malbork
pl. Słowiański 5 5
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 55 629 04 00, fax. 55 6473324
REGON: 00052356000013 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY W MALBORKU w ramach zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku, projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych do budynku Inkubatora Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 499 w Malborku oraz do budynku Inkubatora Kultury przy Al. Armii Krajowej 68 w Malbork ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące części: a) część I - dostawa mebli biurowych katalogowych: krzesło 50 szt., fotel 12 szt., stolik 1 szt., fotele 2 szt., regał 6 szt., b) część II - dostawa mebli biurowych niekatalogowych: biurko 15 szt., biurko z nadstawką 1 szt., stół 2 szt., szafka 15 szt., szafa 5 szt. . 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym opisy mebli i ich ilość, znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 1B do SIWZ dla części II. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i rozmieszczeniem zamawianych mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Miejscem dostawy jest budynek Inkubatora Przedsiębiorczości, zlokalizowanego przy Al. Wojska Polskiego 499 w Malborku oraz Inkubatora Kultury, zlokalizowanego przy Al. Armii Krajowej 68 w Malborku. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt Wykonawcy. Dostawa powinna być uwzględniona w cenie oferty. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie wyroby muszą być objęte minimum gwarancją producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
Dodano: 2016-07-22 - Zp/66/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach w ramach programu pt. Aktywne przedszkolaki - upowszechnianie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieści Chojnice, w ramach Osi Priorytetowej 3, Działanie 3.1, Edukacja Przedszkolna.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MEBLI DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-14 - Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016
Dodano: 2016-05-25 - ZP/31/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-06 - Wyposażenie internatu przy Zespole Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku ul. Subisława 22 - modernizacja w obiektach oświatowych
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby WFOŚiGW w Gdańsku.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego, według części: część I- meble tapicerowane, część II- meble z płyty meblowej.
Dodano: 2016-01-21