Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg
- Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5421268 , fax. 022 5421268
- Data zamieszczenia: 2010-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny
ul. Chocimska 24 24
00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5421268, fax. 022 5421268
REGON: 00028846100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:1) szafa na dokumenty - z drzwiami i nadstawką - 1 szt.; 2) szafa na dokumenty częściowo odkryta - 2 szt.; 3) szafa ubraniowa - 1 szt.; 4) szafki wiszące z drzwiczkami - 2 szt.; 5) szafka dwudrzwiowa pod zlewozmywak - 1 szt.; 6) szafki stojące z drzwiczkami, bez blatów - 2 szt.; 7) blat z postmorfingu (na szafkę zlewozmywakową i 2 szafki stojące) - 1 szt.; 8) biurko pod komputer - 3 szt.; 9) zestawy biurkowe pod komputer - 3 szt.; 10) przystawka do zestawu biurkowego - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzh.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biurek ergonomicznych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli - sprawa 3/II/2016
Dodano: 2016-04-22 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa ergonomicznych biurek oraz ram do biurek z elektryczną regulacją wysokości dla potrzeb Centrum Obsługi Telefonicznej w Oddziale ZUS w Siedlcach
Dodano: 2014-11-07 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2014-01-20 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-12-13 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2013-01-25 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu (BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego)
Dodano: 2012-12-27