Przetargi.pl
dostawa materiałów szewnych w rozbiciu na 6 zadań

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Witosa 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7552431 wew. 233
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Witosa 7 7
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7552431 wew. 233
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów szewnych w rozbiciu na 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa materiałów szewnych w rozbiciu na 6 zadań : Zadanie nr 1 - Nici chirurgiczne syntetyczne niewchłanialne , jednowłókninowe, poliamidowe, barwione Zadanie nr 2 - Nici chirurgiczne syntetyczne wchłaniane. Zadanie nr 3 - Nici chirurgiczne syntetyczne plecione szybkowchłanialne. Zadanie nr 4 - Siatka chirurgiczna wchłaniana. Zadanie nr 5 - Nici stalowe ; syntetyczne szwy monofilament niewchłanialny ,naczyniowy; syntetyczne szwy plecione niewchłanialne poliestrowe Zadanie nr 6 - Szwy mechaniczne, hemostatyka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3.Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 SIWZ; - Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta niezbędne do przeprowadzenia postępowania - jako załączniki do oferty stanowiące integralną jej część: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej zamówieniem- kserokopia (potwierdzona przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; 3.formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 4.przedmiot zamówienia - wypełniony Załączniki nr 2A - 2F do SIWZ; 5.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie w języku polskim aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie.(potwierdzona przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy); 6.oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6 do SIWZ; 7.parafowany i wypełniony wzór umowy - (wypełniony w miarę możliwości) Załącznik nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach