Przetargi.pl
Dostawa materiałów promujących Województwo Świętokrzyskie. Znak sprawy: DOA.III.3323-40/09

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promujących Województwo Świętokrzyskie. Znak sprawy: DOA.III.3323-40/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego artykułów promujących Województwo Świętokrzyskie oraz reklamę wielkoformatową składających się na przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na trzy części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane przez wykonawców części zamówienia, tj.: A. I część zamówienia: gadżety promujące Województwo Świętokrzyskie A.1. Teczka tekturowa szt. 3 000 A.2. Torba lniana szt. 1 500 A.3. Torba papierowa szt. 1 500 A.4. Brelok szt. 3 000 A.5. Przenośna pamięć do komputera typu flash driver wraz z interfejsem USB 8.0 szt. 150 A.6. Koszulka damska szt. 200 A.7. Koszulka męska szt. 200 A.8. Kostka antystresowa szt. 500 A.9. Klips do notatek szt. 1 000 A.10. Polarowa kurtka męska szt. 100 A.11. Polarowa kurtka damska szt. 100 A.12. Torba sportowa szt. 250 A.13. Zestaw długopis i cienkopis w etui komp. 100 A.14. Długopis w aluminiowym pudełku szt. 100 A.15. Teczka konferencyjna A-4 szt. 250 A.16. Pokrowiec na garnitur szt. 100 B. II część zamówienia: reklama wielkoformatowa B.1. Ścianka reklamowa typu Pop Up (zabudowa na bazie łukowej) wraz z kufrem szt. 1 B.2. Reklama typu roll - up z dwoma panelami szt. 2 C. III część zamówienia: apaszki i krawaty jako materiały promujące Województwo Świętokrzyskie C.1. Apaszka ręcznie malowana, cieniowana szt. 70 C.2. Opakowanie na apaszkę szt. 70 C.3. Krawat żakardowy szt. 200 C.4. Opakowanie na krawat szt. 200 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II i III zamówienia zawiera odpowiednio Załącznik nr 1 A, B i C do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: a. dla części I zamówienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr) b. dla części II zamówienia: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100gr) c. dla części III zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100gr) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania rachunku zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, na dostawę artykułów promocyjnych Województwo Świętokrzyskie. Część -Zamówienia. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na określoną część zamówienia przez cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie wypłacenia zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 12 i 13 niniejszego rozdziału. Dokument (oryginał) może zostać załączony do oferty lub złożony w oddzielnej kopercie zgodnie z wzorem określonym w rozdz. X pkt 2 wraz z dopiskiem-Wadium w siedzibie zamawiającego pok. 146 -Kancelaria Ogólna przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcom, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona. 10. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia -nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione ponizej oraz w rozdziale VI SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). W takim przypadku wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także łącznie muszą spełnić warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa oświadczenia i dokumenty wskazane ponizej oraz w rozdz. VI pkt 3 lit b i c SIWZ oraz łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI pkt 1, 2, 3 lit. a, 4 a i b SIWZ - w zależności od części zamówienia, a także łącznie wnoszą wadium, o którym mowa w rozdziale VIII niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z : 1. Wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ 3. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 3 do SIWZ; b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 4 do SIWZ; c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający. 4. Dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - dla części I i III zamówienia: a) opis oferowanego produktu (karta produktu) wskazujący na jego parametry, takie jak: materiał, wymiary, kolorystyka, jego charakterystyczne cechy, itp - dla każdego artykułu promocyjnego składającego się na przedmiot zamówienia. b) zdjęcie , zdjęcia artykułu promocyjnego przedstawiające produkt w taki sposób, aby możliwa była jego weryfikacja pod względem zgodności z opisem zamawiającego, tzn. powinno przedstawiać jego cechy charakterystyczne - dla każdego artykułu promocyjnego składającego się na przedmiot zamówienia. 5. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał, notarialnie potwierdzona kopia lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa). 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 3 lit c niniejszego rozdziału zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 7 niniejszego rozdziału. 9. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach