Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska 76
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3453447 , fax. 041 3454392
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
ul. Jagiellońska 76 76
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3453447, fax. 041 3454392
REGON: 29240011500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa leków i artykułów pomocniczych z odpłatnością 100% - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i artykułów pomocniczych z odpłatnością 100% do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1. Spełniali wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 4. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 5. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu DP/2310/55/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu DP/2310/57/16
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI NA POTRZEBY ZAKŁADU PRZYRODOLECZNICZEGO UZDROWISKA
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa wyposażenia dla kierunku kosmetologia
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa wyposażenia dla Kierunku Kosmetologia DP/2310/46/16
Dodano: 2016-06-06 - Zakup wraz z dostawą głowicy translektalnej dwupłaszczyznowej typ 8848 kompatybilnej z brachystepperem AccuSeed i aparatem USG B-K Medical Pro Focus dla Działu Brachyterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. Nr sprawy AZP 241-125/13
Dodano: 2013-10-18 - dostawy leków refundowanych
Dodano: 2013-07-26 - Dostawy leków refundowanych
Dodano: 2013-05-16 - Dostawy artykułów medycznych i środków pielęgnacyjnych
Dodano: 2013-04-05 - dostawy artykułów medycznych i środków pielęgnacyjnych
Dodano: 2012-04-03