Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8509047 , fax. 17 8538394
- Data zamieszczenia: 2015-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
ul. Fredry 9 9
35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 8509047, fax. 17 8538394
REGON: 69068500600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2-rzeszow.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, w asortymencie i ilościach szczegółowo opisanych w PAKIETACH 1-5. 2. Dostawa asortymentu zawartego w SIWZ (Pakiety 1-5) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 3. Bieżące zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych pozycji w umowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich zakupu w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 5. Dostawa materiałów zawartych w Pakiecie nr 2 - pozycje 7, 8, 10, odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv - to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) .fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. 6. Numery serii i daty ważności asortymentu zawartego w Pakiecie nr 2 - pozycje 7, 8, 10, będą uwidocznione na fakturze dostawy oraz będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie. 7. Pozostałe materiały zawarte w Pakiecie nr 1, Pakiecie nr 2 (pozycje 1-6, 9, 11) oraz Pakietach nr 3-5, będą dostarczane do siedziby Zamawiającego lub pod adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu, wraz z fakturą w formie papierowej. 8. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza zmian cen produktów w trakcie trwania umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania ilości opakowań asortymentu zawartego w przedmiocie zamówienia. 12. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o asortymencie wstrzymanym w obrocie, wycofanym z obrotu i dopuszczonym do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu pozycji z SIWZ, wycofanych z obrotu. 13. Nie dopuszcza się wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia odrębnych pakietów. 14. Jeśli w jakiejkolwiek pozycji zapotrzebowania ilościowego użyto nazwy towarowej, Wykonawca może złożyć ofertę na produkt tożsamy lub równoważny do produktu, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej, pod warunkiem, że zaoferowany przedmiot będzie posiadał parametry takie same lub lepsze od wymaganych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz2-rzeszow.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-21 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na zadania - nr 2
Dodano: 2016-06-23 - JEDNORAZOWE ZESTAWY PROCEDURALNE DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa zestawu do wstrzykiwań dożylnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na zadania
Dodano: 2016-05-23 - JEDNORAZOWE ZESTAWY OPERACYJNE DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNYCH, ORTOPEDYCZNYCH I GINEKOLOGICZNYCH DLA BLOKU OPERACYJNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-04-14