Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8509047 , fax. 17 8538394
- Data zamieszczenia: 2016-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
ul. Fredry 9 9
35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 8509047, fax. 17 8538394
REGON: 69068500600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załącznikach pn. FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY Zamówienie zostało podzielone na pakiety Nr I, II, III, IV, V i VI w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w poszczególnych pakietach. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w pakietach stanowiących zał.do SIWZ UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Oferent dostarcza materiały do miejsca wskazanego w pkt. VIII niniejszej SIWZ - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu . 4. Dostawy sukcesywne, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, realizowanie w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych materiałów opatrunkowych w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia. Oświadczenia oraz wymagania bezwzględnie wymagane. 1.Dostawa asortymentu zawartego w SIWZ (pakiety 1-5) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 2.Bieżące zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy od chwili zamówienia, na koszt Wykonawcy. 3.Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych pozycji w umowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich zakupu w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 4.Dostawa materiałów zawartych w pakiecie nr 2 - pozycje 7-10, odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv - to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera .fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. 5. Numery serii i daty ważności asortymentu zawartego w pakiecie nr 2 - pozycje 7-10, będą uwidocznione na fakturze dostawy oraz będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie. 6.Materiały zawarte w pakiecie nr 1, nr 2 pozycje 1-6, 11, 12 oraz w pakietach nr 3-5, będą dostarczane do siedziby Zamawiającego lub pod adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu wraz z fakturą w formie papierowej. 7.Oferowany asortyment musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 8.Zamawiający wymaga w stosunku do materiałów zawartych w pakiecie nr 4, potwierdzenia parametrów chłonności wydanego przez Producenta. 9.Niezmienność cen w trakcie trwania umowy. Ewentualna zmiana cen brutto może wynikać tylko ze zmiany obowiązującej stawki VAT, przy zachowaniu dotychczasowych cen netto. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania ilości opakowań asortymentu zawartego w przedmiocie zamówienia. 12.Wykonawca powiadamia Zamawiającego o asortymencie wstrzymanym w obrocie, wycofanym z obrotu i dopuszczonym do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu pozycji z SIWZ, wycofanych z obrotu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz2-rzeszow.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-21 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na zadania - nr 2
Dodano: 2016-06-23 - JEDNORAZOWE ZESTAWY PROCEDURALNE DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa zestawu do wstrzykiwań dożylnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na zadania
Dodano: 2016-05-23 - JEDNORAZOWE ZESTAWY OPERACYJNE DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNYCH, ORTOPEDYCZNYCH I GINEKOLOGICZNYCH DLA BLOKU OPERACYJNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-04-14