Przetargi.pl
dostawa materiałów opatrunkowych

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8509047 , fax. 17 8538394
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
    ul. Fredry 9 9
    35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8509047, fax. 17 8538394
    REGON: 69068500600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr. 1 pn. FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY Zamówienie zostało podzielone na pakiety Nr I, II, IV i V w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w poszczególnych pakietach. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w pakietach stanowiących zał. Nr 1 do SIWZ UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Oferent dostarcza materiały do miejsca wskazanego w pkt. VIII ppkt 3 i 4 niniejszej SIWZ - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu . 4. Dostawy sukcesywne, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, realizowanie w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych materiałów opatrunkowych w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia. Oświadczenia oraz wymagania bezwzględnie wymagane. 1.Dostawa asortymentu zawartego w SIWZ (pakiety 1,2,4,5) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 2.Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych pozycji w umowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich zakupu w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 3.Dostawa materiałów zawartych w pakiecie nr 2 oraz w pakiecie nr 4 odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego , a następnie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4.Materiały zawarte w pakiecie nr 1 oraz 5 będą dostarczane do miejsca wskazanego przez zamawiającego wraz z fakturą w formie papierowej. 5.Materiały zawarte w pakiecie nr 2 oraz w pakiecie nr 4 będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv - to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) .fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. 6.Numery serii i daty ważności asortymentu zawartego w pakiecie nr 2 oraz w pakiecie nr 4 będą uwidocznione na fakturze dostawy oraz będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie. 7.Oferowany asortyment musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 8.Wykonawca powiadamia Zamawiającego o asortymencie wstrzymanym w obrocie, wycofanym z obrotu i dopuszczonym do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu pozycji z SIWZ, wycofanych z obrotu. 9.Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i atestów stosownie do oferowanych artykułów, materiałów jeżeli takowe są wymagane, w przypadku gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta iż atest ewentualnie certyfikat nie jest wymagany z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. Atesty względnie certyfikaty dostawca załącza z pierwszą dostawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz2-rzeszow.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach