Przetargi.pl
dostawa materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania kompletnych systemów PV, przeprowadzenie robót montażowych, uruchomienie instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczych, czterech instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 110,88 kWp

Gmina Świątki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, , fax. 896 169 822
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątki
    Świątki 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, , fax. 896 169 822
    REGON: 51074320300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swiatki.pl/?c=179

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania kompletnych systemów PV, przeprowadzenie robót montażowych, uruchomienie instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczych, czterech instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 110,88 kWp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest , dostawa materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania kompletnych systemów PV, przeprowadzenie prac montażowych, uruchomienie instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczych, czterech instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 110,88 kWp zasilających: 1. Hydrofoni Kwiecewo,gm. Świątki na dz. nr 571/5 o mocy znamionowej 20,46 kWp z 62 modułami Pv w wykonaniu gruntowym, na terenie hydroforni. 2. Hydroforni Świątki, gm. Świątki na dz. nr 30/16 o mocy znamionowej 30,36 kWp z 92 modułami Pv w wykonaniu gruntowym, na terenie hydroforni. 3. Oczyszczalni Świątki, gm. świątki na dz. nr 57/1 o mocy znamionowej 24,42 kWp z 74 modułami Pv w wykonaniu gruntowym, na terenie oczyszczalni. 4. Budynku przedszkola w miejscowości Świątki,gm. Świątki dz. 30/27 o mocy znamionowej 35,64 kWp z 108 modułami PV w wykonaniu dachowym 1.7. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji 2. Dostawa materiałów, urządzeń oraz oprogramowania, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji PV 3. Dostawa certyfikatów i dokumentów potwierdzających zgodność produktów i materiałów z aktualnymi przepisami prawa i normami 4. Dostawa instrukcji montażowych wydanych przez producentów urządzeń i systemów montażowych wybranych do realizacji Zamówienia 5. Przedłożenie Flashtest`ów wszystkich dostarczonych modułów fotowoltaicznych 1.8. Umożliwienie Inwestorowi, jednorazowo, w okresie trwania realizacji zadania i gwarancji zlecenia przeprowadzenia badań dostarczonych modułów fotowoltaicznych w niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. Partia testowa powinna być, wybrana losowo, w ilości 4 sztuk, a wyniki przeprowadzonych badań powinny potwierdzić jakość oraz deklarowane parametry techniczne dostarczonych modułów. Wykonawca zapewni w dostawie odpowiednią ilość modułów fotowoltaicznych uwzględniając partię wymienną na czas testowania wybranych i zdemontowanych do testów modułów. (tj. + 4 sztuki modułów PV) Zamawiający posiada pomieszczenie do zmagazynowania dodatkowych 4 szt. modułów. Zamawiający nie obciąży Wykonawcy kosztami magazynowania. Zamawiający nie pokryje kosztów transportu modułów do laboratorium. Wybór laboratorium, koszty badania oraz odpowiedzialność podczas transportu modułów do laboratorium leżą po stronie Wykonawcy. 1.9.Zamawiający oczekuje od wykonawcy po 4,5 roku eksploatacji przeglądu jakości modułów w przypadku jakichkolwiek wątpliwości oczekuje możliwości przebadania modułów w jednej z jednostek badawczych działających na terenie kraju. 1.10. Jeśli partia wybrana do przeprowadzenia testów nie uzyska wyników pozytywnych określonych przez niezależne laboratorium, w konsekwencji Zamawiający uzna, że produkty nie spełniają wymagań technicznych i jakościowych stawianych przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia i Projektach oraz Zamawiający będzie wymagał dostarczenia produktów spełniających wymagania. W ramach dostarczenia nowej partii produktów Wykonawca również uwzględni dodatkowe 4 szt. modułów fotowoltaicznych i umożliwi przeprowadzenie badań celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych. 1.11. Celem ułatwienia oferentom określenia ewentualnych kosztów badań Zamawiający informuje o zakresie testów których wykonanie się przewiduje; 1. Badanie elektroluminescencyjne 4 szt. modułów wskazanych przez zamawiającego. 2. Flash test 4 szt. modułów 3. Badanie w komorze starzeniowej 4 szt. modułów wskazanych przez zamawiającego. (dampheat 48) 4. Powtórzenie badania flash test 4 szt. modułów wskazanych przez zamawiającego. po przeprowadzeniu badań (dampheat 48) 5. Wydajność modułów w STC dla 4 szt. modułów wskazanych przez zamawiającego. 1.12. Wykonanie robót montażowych i budowlanych, instalacja i konfiguracja systemów fotowoltaicznych wraz z systemem monitorowania on-line parametrów pracy instalacji fotowoltaicznych 1.13. Uruchomienie instalacji wraz z wykonaniem badań i pomiarów wymaganych aktualnymi przepisami prawa oraz normami, a w szczególności normą PNEN 62446-1:2016 1.14. Zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do OSD wraz z uzyskaniem odbioru instalacji przeprowadzonego przez OSD. 1.15. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej wybudowanych instalacji fotowoltaicznych 1.16. Dostarczenie Instrukcji Obsługi i Eksploatacji Instalacji Fotowoltaicznych 1.17. Dostarczenie procedur awaryjnego wyłączenia instalacji 1.18. Przeszkolenie personelu obsługującego instalacje w zakresie eksploatacji, bezpiecznego uruchamiania i wyłączania oraz awaryjnego wyłączania instalacji - minimum 6 godzin 1.19. Przeprowadzanie w okresie gwarancyjnym corocznych przeglądów wykonanych instalacji fotowoltaicznych w szczególności: 1. Stanu technicznego konstrukcji montażowej 2. Stanu technicznego modułów fotowoltaicznych 3. Stanu połączeń śrubowych 4. Stanu połączeń konstrukcji z gruntem i połacią dachową (szczelność, jakość połączenia itp.) 5. Połączeń elektrycznych (m.in. konektorów przewodów) 6. Stanu technicznego wszystkich zamontowanych urządzeń (falowniki, liczniki itp.) 7. Zadziałania automatyki zabezpieczeniowej oraz usuwanie zaistniałych usterek w ramach napraw gwarancyjnych 1.20. Przeprowadzenie kompletnego przeglądu i weryfikacji instalacji oraz wykonanie wszelkich badań i pomiarów wymaganych aktualnymi przepisami prawa oraz normami, a w szczególności normą PN-EN 62446-1:2016 w ostatnim roku trwania gwarancji Wykonawcy orazdokonanie napraw i usunięcia usterek wynikłych w trakcie przeglądu instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia. 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonym w postępowaniu. 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a84a4... 10 z 17 11.07.2019, 12:04 Przedsiębiorczości (tj. Dz. U z 2019 , poz. 310 ze.zm.). 6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: WBS oŚwiątki 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 (przy wnoszeniu wadium należy podać „Wadium – przetarg nieograniczony na: dostawa materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania kompletnych systemów PV, przeprowadzenie robót montażowych, uruchomienie instalacji oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczych, czterech instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 110,88 kWp zgodny z zadaniem pn. ” Instalacje odnawialnych źródeł energii w gminie Świątki. Przebudowa Kotłowni na biomasę oraz budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach należących do gminy Świątki.” w odpowiedzi na Konkurs RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa IV Efektywność energetyczna, działanie 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. złożony w ramach konkursu/naboru nr RPWM.04.01.00-IZ.00-28-002/18.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie posiadania uprawnień, za spełnienie warunków uznane będzie złożenie oświadczenia w tym zakresie. Informacje dodatkowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach