Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Sobieskiego 36
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 616-25-14
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia
ul. Sobieskiego 36 36
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 616-25-14
REGON: 87163372000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i części komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i części komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na pods. art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Praw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni : 1/ wykonawcy w odniesieniu do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 2/ wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4/ osoby prawne, których urzędujących członków władz prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5/ wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 6/ wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnianiu warunków lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie, 7/ wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca powinien złożyć oświadczenia, że: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. Nr 2 do SIWZ 6/ zapoznał się oraz uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty, 7/ dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w formularzu oferty, 8/ dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie po regeneracji oraz nie mający śladów uszkodzeń zewnętrznych lub wcześniejszego użytkowania, na własny koszt do siedziby Zamawiającego, tj Toruń, ul. Sobieskiego 36 ( magazyny ), 9/ data produkcji przedmiotu zamówienia nie będzie wcześniejsza niż rok 2009, 10/ dokona odbioru i zagospodarowania zużytych wkładów, tonerów, materiałów na swój koszt, 11/ przedmiot zamówienia nie będzie waloryzowany.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. Nr 2 do SIWZ 6/ zapoznał się oraz uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty, 7/ dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w formularzu oferty, 8/ dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie po regeneracji oraz nie mający śladów uszkodzeń zewnętrznych lub wcześniejszego użytkowania, na własny koszt do siedziby Zamawiającego, tj Toruń, ul. Sobieskiego 36 ( magazyny ), 9/ data produkcji przedmiotu zamówienia nie będzie wcześniejsza niż rok 2009, 10/ dokona odbioru i zagospodarowania zużytych wkładów, tonerów, materiałów na swój koszt, 11/ przedmiot zamówienia nie będzie waloryzowany. UWAGA ! Brak lub nieważność któregokolwiek oświadczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie. Treść oświadczeń zawarta jest w formularzu oferty, zał. Nr 1 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty: 1/ aktualny - zgodny ze stanem rzeczywistym odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem albo kopii koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji albo posiadania koncesji lub zezwolenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dopuszcza się złożenie kserokopii dokumentu potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez organ wystawiający). 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-06-13 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-25 - Tonery do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tusze do drukarek atramentowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa tuszy , tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
Dodano: 2016-05-18 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, DRUKUJĄCYCH I CZYSZCZĄCYCH DO URZĄDZEŃ ORAZ POJEMNIKÓW I GŁOWIC - sprawa nr 8/2016
Dodano: 2016-03-16