Przetargi.pl
Dostawa materiałów dydaktycznych dla potrzeb realizacji projektu pn.: Klub przedszkolaka

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786015 , fax. 55 2786222
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786015, fax. 55 2786222
    REGON: 00053030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.susz.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów dydaktycznych dla potrzeb realizacji projektu pn.: Klub przedszkolaka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów dydaktycznych dla potrzeb realizacji projektu pn:. Klub przedszkolaka. Projekt pn.: Klub przedszkolaka realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie Nr POKL.09.01.01-28-03510-00 z dnia 26.07.2010 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Celem projektu jest umożliwienie wszechstronnego rozwoju 200 dzieci w wieku 3-5 lat, zamieszkujących gminę Susz poprzez upowszechnienie edukacji przedszkolnej. Aby cel osiągnąć projekt zakłada utworzenie i prowadzenie w okresie VIII.2010 - VII.2012 pięciu Klubów Przedszkolaka działających przy Szkołach Podstawowych w: Babiętach Wielkich, Jawtach Wielkich, Kamieńcu, Lubnowych i Piotrkowie. Celem szczegółowym projektu: wzrost zespołów wychowania przedszkolnego o 5 klubów przedszkolaka, pomoc w budowaniu aktywnych społeczności lokalnych, w których rodzice zaczną dostrzegać problem właściwego wychowania już od najmłodszych lat i potrzebę edukacji przedszkolnej, pod kierunkiem fachowej kadry przygotowanie dzieci do dalszej edukacji poprzez podniesienie umiejętności komunikacyjnych, manualnych, społecznych, zwalczanie głęboko zakorzenionych stereotypów dot. Nierówności płci, poprzez zajęcia edukacyjne dzieci i rodziców, aktywizacja ojców w wychowywaniu potomstwa. Projekt realizowany jest od 02.08.2010 r. do 31.07.2012 r. Całkowita wartość projektu: 914.342,00 zł Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów dydaktycznych dla potrzeb realizacji projektu pn.: Klub Przedszkolaka w punktach przedszkolnych zlokalizowanych w: - Szkole Podstawowej w m. Kamieniec - Szkole Podstawowej w m. Lubnowy Małe - Szkole Podstawowej w m. Piotrkowo - Szkole Podstawowej w m. Babięty Wielkie - Szkole Podstawowej w m. Jawty Wielkie 2. Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dostosowane dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz posiadać aktualne atesty i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, należytej jakości, pozbawiony wad. Wymagane przez Zamawiającego atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Warunki zawarte w Załączniku nr I do SIWZ w części zatytułowanej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w niniejszej ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty dostawy. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje transport do 5 punktów przedszkolnych oraz rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. Transport, rozładunek oraz wniesienie na ryzyko i koszt wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SIWZ, załączniku Nr I do SIWZ oraz projekcie umowy, o której mowa w punkcie XVII SIWZ. 6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne 30100000-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22100000-1 Drukowane książki, broszury i ulotki 37524000-7 gry 37822100-7 kredki 44812300-8 farby do celów szkolnych 22110000-4 drukowane książki 30197600-2 papier i tektura gotowe 24910000-6 kleje 39241200-5 nożyczki 37442900-8 różnorodny sprzęt gimnastyczny 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie samodzielnie. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 12. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.susz.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach