Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg
- Adres: 59-950 Ruszów, Leśna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 714 339 , fax. 757 714 468
- Data zamieszczenia: 2017-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
Leśna 2
59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
tel. 757 714 339, fax. 757 714 468
REGON: 93102406600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa materiałów do utrzymania dróg i urządzeń melioracyjnych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiału do utrzymania dróg i urządzeń melioracyjnych, według wymagań Zamawiającego i na jego zlecenie. 2. Zamówienie obejmuje dostawę: a. maksymalnie do 3 000 ton kamienia bazaltowego niesortowanego 0-63 mm o uziarnieniu ciągłym; b. maksymalnie do 3 500 ton kamienia bazaltowego niesortowanego 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym; c. maksymalnie do 1 500 ton żwiru – pospółki zagęszczającej się. 3. Dostarczany materiał musi posiadać certyfikat potwierdzający jego przydatność do budowy dróg. 4. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: załadunek, dowóz oraz rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego (teren Nadleśnictwa Ruszów). 5. Średnia odległość dowozu do 15 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego. 6. Miejsca realizacji przedmiotu umowy w zakresie dowozu i rozładunku, zlokalizowane są na terenach leśnych, do których prowadzą drogi leśne. 7. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy przy użyciu minimum dwóch pojazdów z napędem na wszystkie osie, o ładowności nie przekraczającej 25 ton. 8. Dostawa będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SIWZ (projekt umowy). 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. 12. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 14 SIWZ. 13. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. Pieniądzu; b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. Gwarancjach bankowych; d. Gwarancjach ubezpieczeniowych; e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania „Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – zamówienia: „Dostawa materiałów do utrzymania dróg i urządzeń melioracyjnych” znak sprawy K.270.5.2017.KZ 4. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 tj. z dnia 7 listopada 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Nadleśnictwa Ruszów przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest złożyć: a. formularz ofertowy (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór – Załącznik nr 1 do SIWZ). b. w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c. w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,DOSTAWA MATERIAŁU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ NADLEŚNICTWO RUSZÓW.”
Dodano: 2022-12-04 - Dostawa kruszywa o frakcji 0-63mm na potrzeby bieżącej naprawy nawierzchni dróg leśnych w Nadleśnictwie Szklarska Poręba.
Dodano: 2022-08-03 - Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę piasku i kruszywa do ZGKiM Ślęża na 2021 rok z podziałem na części
Dodano: 2021-01-21 - Przetarg nieograniczony na zakup kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/5,6mm wraz z transportem na roboty budowlane dla ZGKiM „Ślęża” na 2021 r.
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa piasku i kruszywa drogowego
Dodano: 2020-12-09 - Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę piasku i kruszywa do ZGKiM Ślęża na 2021 rok z podziałem na części.
Dodano: 2020-12-02 - Przetarg nieograniczony na zakup kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/5,6mm wraz z transportem na roboty budowlane dla ZGKiM „Ślęża” na 2021 r.
Dodano: 2020-11-25 - Przetarg nieograniczony na zakup kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/5,6mm wraz z transportem na roboty budowlane dla ZGKIM „Ślęża” na 2020 r.
Dodano: 2020-07-08 - Dostawa wraz z transportem materiału kamiennego /kruszywa/ na terenie gminy Długołęka
Dodano: 2020-03-25 - Zakup i dostawa piasku
Dodano: 2020-03-05