Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02-781 Warszawa, ul. W.K. Roentgena 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5462312, 5462872 , fax. 022 5462253, 5462872
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. W.K. Roentgena 5 5
02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5462312, 5462872, fax. 022 5462253, 5462872 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych, stolarskich, ślusarskich i elektrycznych, nr PN-02/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałow budowlanych, stolarskich, ślusarskich i elektrycznych, pakiety nr 1 - 12, szczegółowo opisane w załaczniku nr 1 do SIWZ. Postępowanie poniżej 193.000 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga- w zakresie pakietu nr 2: a) dla pozycji 1, 2 i 3 - kart z danymi technicznymi wykładziny dywanowej potwierdzającej wymagane parametry; b) dla pozycji 4 - karty z danymi technicznymi wykładziny PCV potwierdzającej wymagane parametry.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych do wykonania termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Mystkowie i Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie Kolonia (Gmina Baboszewo, pow. płoński).
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów budowlanych dla Oddziału WDW Jurata w Helu
Dodano: 2016-07-07 - Zakup blachy na zad. 51168/51172 Dęblin
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa materiałów budowlanych i remontowych, hydraulicznych i narzędzi, ujętych w wykazach stanowiących załącznik do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2016-06-10 - Zakup materiałów budowlanych na zad. 01598 Warszawa
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa blach na zad. 43 500 Dęblin
Dodano: 2016-05-16 - SVA Jarosław: Dostawa materiałów budowlanych (Nowa Dęba Bojanów)
Dodano: 2016-05-06 - Dostawy materiałów budowlanych dla DW WAM Sp. z o.o. Oddział WDW Rogowo
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów budowlanych i farb numer sprawy P/058/2016/SEN/WIM-32/ZP/16
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów budowlanych do SPZZOZ w Szydłowcu
Dodano: 2016-03-10