Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 071 7822405
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
ul. Strzegomska 6 6
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405
REGON: 93000026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla potrzeb Biura Projektu Pomoc Społeczna Skuteczna. Zadanie współfinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla potrzeb Biura Projektu Pomoc Społeczna Skuteczna. Zadanie współfinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. CPV 30197630-1, 30197764-2,30125110-5,30125120-8. Szczegółowy wykaz materiałów zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 3. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 4. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 2. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA PAPIERU BIUROWEGO DO OBIEKTÓW WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW ZNAK POSTĘPOWANIA: ZP-88/WZŻ/2015
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej, znak.post.:AC/BZP/225/2015
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA PAPIERU BIUROWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-08-04 - Jednorazowa dostawa papieru kserograficznego, która częściowo będzie sfinansowana w ramach projektu systemowego Równi na rynku pracy-YEI, w ramach programu Gwarancji dla młodzieży, będącego Operacją wspieraną w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
Dodano: 2015-07-09 - Dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2014-12-12 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2014-09-17 - DOSTAWA PAPIERU BIUROWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-08-18