Nadleśnictwo Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Sportowa 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3178112 , fax. 071 3178184
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miękinia
ul. Sportowa 2 2
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 071 3178112, fax. 071 3178184
REGON: 93102401400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov/miekinia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa 18 szt rejestratorów danychdla leśniczych wraz z oprogramowaniem oraz dodatkowej stacji dokującej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa 18 szt rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej 1 szt dla biura nadlesnictwa spełniających warunki wymienione w specyfikacji SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302325102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami), 3. Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych będących przedmiotem zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Do wypełnionej oferty, której druk stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, należy załączyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami - zał. Nr 4 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3). Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w ust. 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 4). Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 5). Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą, na wzorze zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 6). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i udzielonej gwarancji na wzorze zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 7). Wykaz co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę brutto co najmniej 100 000 zł każde, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru) z podaniem wartości przedmiotu i dat wykonania, potwierdzone przez odbiorców,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/miekinia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup rejestratorów i dodatkowej stacji dokującej
Dodano: 2009-09-08 - Dostawa dla Nadleśnictwa Bardo Śląskie rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem , stacji dokujących do rejestratorów, anten GPS oraz 1 sztuki konwertera USB/Ethernet
Dodano: 2009-08-14 - Dostawa rejestratorów danych dla Nadleśnictwa Lubin
Dodano: 2009-06-22 - dostawa dla Nadleśnictwa Miękinia z siedzibą w Miękini 18 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem ( kod CPV: 30 23 25 10-2 - Rejestratory danych) oraz dodatkowej stacji dokującej ( 1 szt. ) dla biura nadleśnictwa
Dodano: 2009-05-21