Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor ogłasza przetarg
- Adres: 59-400 Jawor, ul. Myśliborska 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8711600, 8711675 , fax. 076 871602
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor
ul. Myśliborska 3 3
59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
tel. 076 8711600, 8711675, fax. 076 871602
REGON: 93102393100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup rejestratorów i dodatkowej stacji dokującej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa do siedziby Nadleśnictwa Jawor 12 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej (1szt.) dla biura Nadleśnictwa spełniających wymagania szczegółowe wymienione w SIWZ. Dostarczenie wymienionych w SIWZ akcesoriów. Przeprowadzenie szkolenia obsługi tych urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302325102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: przewidziano wadium w kwocie 3000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych, będących przedmiotem zamówienia. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy ( zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ) - W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w pkt. 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).- zał. 2 i 3 d) Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą, na wzorze zawartym w załączniku Nr 4 do SIWZ. e) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający nazwisko i imię, informacje o funkcji jaka będzie spełniać dana osoba w wykonywaniu zamówienia, lata doświadczenia oraz opis posiadanych uprawnień i kwalifikacji, Wykonawca wykaże i udokumentuje posiadanie przez swoich pracowników uprawnień do wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - zał. nr 2. f) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. g) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od początku prowadzenia działalności, zawierający rodzaj i miejsce wykonania dostawy, całkowita wartość brutto dostawy, datę wykonania zamówienia oraz nazwę zamawiającego. Wykonawca musi wykazać i udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 dostaw rejestratorów o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000 zł. każda, zał. 3. h) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem)przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ b) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika c) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego d) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - załącznik Nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dla Nadleśnictwa Bardo Śląskie rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem , stacji dokujących do rejestratorów, anten GPS oraz 1 sztuki konwertera USB/Ethernet
Dodano: 2009-08-14 - Dostawa rejestratorów danych dla Nadleśnictwa Lubin
Dodano: 2009-06-22 - dostawa dla Nadleśnictwa Miękinia z siedzibą w Miękini 18 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem ( kod CPV: 30 23 25 10-2 - Rejestratory danych) oraz dodatkowej stacji dokującej ( 1 szt. ) dla biura nadleśnictwa
Dodano: 2009-05-21 - dostawa 18 szt rejestratorów danychdla leśniczych wraz z oprogramowaniem oraz dodatkowej stacji dokującej
Dodano: 2009-03-23