Przetargi.pl
Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Lipowa 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8373550 , fax. 076 8358088
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Lipowa 21 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8373550, fax. 076 8358088
    REGON: 00032067300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Kaszanka CPV 15131134-3. Całość zamówienia 2500 kg/1 rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa szynkowa z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa zwyczajna CPV 15131130-5. Całość zamówienia 4000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Konserwa mięsna wieprzowa CPV 15131130-5. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 300 g -Kurczak świeży CPC 15112130-6. Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Metka CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Łopatka wieprzowa z kością (świeża) CPV 15113000-3. Całość zamówienia 6500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso wołowe antrykot (świeże)CPV 15111000-9. Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa parówkowa wieprzowa CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Parówki cielęce CPV 15131100-6. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztetowa CPV 15131310-1. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztet z drobiu w konserwie CPV 15131310-1. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 300 g -Salceson biały CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Salceson czarny CPV 15131100-6. Całość zamówienia 500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Szynka z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso gulaszowe z indyka extra (świeże) CPV 15112220-4. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Przysmak z indyka - blok kanapkowy CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mortadela z papryką z indyka CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pieczeń drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wszyscy wykonawcy ,którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (z dnia 29 styczeń 2004). Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów będących załącznikami do oferty .Spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę. -Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) -Oświadczenie (załącznik nr. 2 do SIWZ) o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 (Prawo zamówień publicznych) -Podpisany i parafowany wzór umowy (załącznik nr.3 do SIWZ) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje jego wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/20534

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach