Przetargi.pl
dostawa materiałów biurowych i komputerowych - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1C
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3873242 , fax. 0-68 3873242
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
    ul. Staszica 1C 1C
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242
    REGON: 97125663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów biurowych i komputerowych - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i komputerowych do siedziby Zamawiającego. 2. Zamówienie składa się z trzech części tj.: część 1 - wyroby biurowe oraz artykuły i akcesoria komputerowe - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30192000-1 wyroby biurowe; 30197000-6 drobny sprzęt biurowy; 30199230-1 koperty; 30234000-8 nośniki do przechowywania; 30237200-1 akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik nr 1A, część 2 - papier komputerowy i kserograficzny - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30199330-2 papier ciągły do drukarek komputerowych; 30197644-2 papier kserograficzny. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik 1B, część 3 - tonery i wkłady barwiące - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30125100-2 wkłady barwiące; 30125110-5 tonery do drukarek laserowych; 30125120-8 tonery do fotokopiarek. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik 1C. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. W przypadku tonerów do kserokopiarek, oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych muszą to być towary nowe i oryginalne o wysokiej jakości i dużej wydajności drukowania, a każdy z dostarczonych asortymentów ma być oryginalnie zapakowany i oznaczony logiem i nazwą producenta. 5. Wykaz ilości poszczególnych asortymentów jakie znajdują się w formularzach cenowych, (załączniki nr 1A, 1B i 1C do niniejszej SIWZ) stanowią maksymalne ilości szacunkowe. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli nr 1 każdej z 3-ch części zamówienia (formularze cenowe). Wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby możliwa była realizacja całości zamówienia danego asortymentu. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę (dotyczy części 1 i 2 zamówienia). 7. W części 1 zamówienia dotyczącej /artykuły i akcesoria komputerowe - załącznik 1 A pozycja 47 i 48/ oraz w części 3 zamówienia /tonery i wkłady barwiące - załącznik 1C/ Wykonawca musi podać nazwy producenta od którego będzie dostarczał towar przez cały czas trwania umowy na dostawę. 8. Ceny jednostkowe asortymentów, które zostaną podane w formularzu cenowym zostaną ustalone na okres trwania umowy i nie będą podlegać zmianom. 9. W części 2 i 3 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo przy uwzględnieniu swoich potrzeb do zamówienia towaru w mniejszej ilości a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie wykonania zamówienia w pełnej wysokości. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia nie mniejszej niż 60 % podanych ilości maksymalnych każdego asortymentu i ogólnej wartości brutto każdej z tych części zamówienia wynikającej z formularza ofertowego Wykonawcy /załącznik nr 1 do SIWZ/. W przypadku części 1 zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do realizacji całości zamówienia. 10. 10. Przy dostawie towaru dotyczącego części 3 zamówienia (tonery i wkłady barwiące) Wykonawca (w ramach zawartej umowy na dostawę tej części zamówienia) odbierze nieodpłatnie od Zamawiającego zużyte opakowania po materiałach eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (różnych typów) - w dniu dostarczenia zamówionego towaru. Wykonawca potwierdzi pisemnie odbiór zużytych materiałów. 11. Realizacja zamówienia (każdej z 3-ch części zamówienia) będzie zrealizowana w dwóch dostawach w okresie obowiązywania umowy i na zasadach określonych w umowie - wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl lub www.pup-nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach