Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa kopert do Oddziału ZUS w Zielonej Górze ulica Kupiecka 65

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa kopert do Oddziału ZUS w Zielonej Górze ulica Kupiecka 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert do Oddziału ZUS w Zielonej Górze ulica Kupiecka 65. 1. Rodzaje kopert i planowane ilości: C-3 bez okienka - 3.500 szt. C-4 bez okienka - 34.000 szt. C-5 z okienkiem - 63.000 szt. C-5 bez okienka - 55.000 szt. C-6 z okienkiem - 100.000 szt. C-6 bez okienka - 40.000 szt. B-4 bez okienka - 16.000 szt. B-6 z okienkiem - 330.000 szt. DL z okienkiem - 160.000 szt. L-DS.-220 - 5.000 szt. S-DS.-200 - 5.000 szt. Zwrotne potwierdzenia odbioru (samoprzylepne) - 80.000 szt. 2. Warunki realizacji: - Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie asortymentowym i ilościowym. - Zamawiający każdorazowo zgłosi Wykonawcy zamówienie cząstkowe w formie pisemnej albo za pośrednictwem faksu określając asortyment oraz ilości. - Wykonawca zrealizuje każde zgłoszone przez Zamawiającego zamówienie cząstkowe w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. - dostawy będą realizowane do magazynu Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65. - dostawy towaru odbywać się będą w dni robocze dla zamawiającego w godzinach 8:00 - 14:00. Wykonawca zapewni w cenie oferty rozładunek oraz wnoszenie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. - w przypadku stwierdzenia, iż dostarczony towar jest wadliwy i nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia reklamacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części II siwz. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach