Przetargi.pl
Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7395200, 7395258 , fax. 095 7395454
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Sikorskiego 42 42
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7395200, 7395258, fax. 095 7395454
    REGON: 00001775600539
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42. Szczegółowy wykaz zamawianego towaru zawarty jest w Formularzu cenowym (załącznik nr 4 do Formularza oferty). Koperty o formacie DL mają być zaopatrzone w nadruki zgodne ze wzorami 1A, 1B, 1C podanymi w załączniku nr 1 do umowy. Ostateczna treść nadruków umieszczonych na kopertach w ramce po prawej stronie zostanie uzupełniona przez Zamawiającego w dniu przesłania zlecenia (dotyczy załączonych wzorów 1A-1C). Dostawa poszczególnych partii towaru odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb zamawiającego, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych, po każdorazowym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, potwierdzonym pisemnym zamówieniem. Zgłoszona zamówieniem partia towaru musi być dostarczona w całości. Towar dostarczany będzie do magazynu Zamawiającego, znajdującego się w siedzibie Oddziału w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, w godzinach od 8.00 do 14.00. Wykonawca zapewni transport i rozładunek we własnym zakresie. Przekazywanie przedmiotu umowy następować będzie komisyjnie, na podstawie protokołu odbioru ilościowo-jakościowego- załącznik nr 2 do umowy (część II SIWZ). Towar musi być wysokiej jakości, zgodny z wymogami zamawiającego. W przypadku dostarczenia przez wykonawcę towaru innego niż w ofercie lub niepełnowartościowego, dokona on wymiany towaru na własny koszt, w terminie do 3 dni kalendarzowych. Zamawiający gwarantuje, że zakupi towar w ilości odpowiadającej co najmniej 50% wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach