Przetargi.pl
Dostawa leków, preparatów stomatologicznych, płynów infuzyjnych, kopert dla gabinetu RTG oraz papierów medycznych dla WSRM w Łodzi

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6558050 , fax. 042 6521635
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
    ul. Warecka 2 2
    91-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6558050, fax. 042 6521635
    REGON: 47306618800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.bip.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków, preparatów stomatologicznych, płynów infuzyjnych, kopert dla gabinetu RTG oraz papierów medycznych dla WSRM w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy leków, preparatów stomatologicznych, płynów infuzyjnych, kopert dla gabinetu RTG oraz papierów medycznych dla WSRM w Łodzi wg poniższych zadań: Zadanie 1 - dostawa leków i preparatów stomatologicznych Zadanie 2 - dostawa płynów infuzyjnych Zadanie 3 - dostawa kopert dla gabinetu RTG Zadanie 4 - dostawa papierów medycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta na zadanie 1 i 2 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 5.000,00 zł. Zadanie 2 - 1.000,00 zł. Zamawiający od wykonawców składających ofertę na zadanie 3 i 4 nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP. 3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wypełnione oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wypełnione oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - załącznik nr 8 do SIWZ. 5 Wypełnione oświadczenie, że wszystkie oferowane leki oraz preparaty stomatologiczne i płyny infuzyjne posiadają aktualne świadectwa dopuszczające do obrotu i stosowania - załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie 1 i 2). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego; - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Dowód wniesienia wadium (dotyczy zadania 1 i 2 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsrm.bip.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach