Przetargi.pl
Dostawa leków i opatrunków

Poznański Ośrodek Reumatologiczny Samodzielny Publiczny Zespół Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 95 95
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2836273 , fax. 061 2836235
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznański Ośrodek Reumatologiczny Samodzielny Publiczny Zespół Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Mickiewicza 95 95 95
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2836273, fax. 061 2836235
    REGON: 63083335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologia srem.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków i opatrunków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zał.nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz obowiązku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Dostawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomocznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą Pzp; e/ zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie obowiązkowych następujących dokumentów i oświadczeń: a/ aktualny wyciąg z aktu rejestracji firmy potwierdzającej profil działania firmy; b/ kserokopię koncesji uprawniającej Dostawcę do obrotu środkami farmaceutycznymi; c/ oświadczenie, że Dostawca gwarantuje realizację dostaw we własnym zakresie / transporcie na własny koszt i ryzyko w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego/; d/ oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy Pzp; e/ oświadczenie, że oferowany lek posiada wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w służbie zdrowia; f/ zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy; g/ zatwierdzony - podpisany - projekt umowy - zał.Nr 2 SIWZ. Nie podpisanie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku, gdy Dostawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa określający jego zakres podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji Dostawcy. W przypadku złożenia kserokopi pełnomocnictwo musi być potwierdzone notarialnie. Pozostałe dokumenty-kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem. Składane dokumenty muszą zachować aktualność oraz być zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz.605/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologia.srem.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach