Przetargi.pl
Dostawa leków i materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do apteki ZOL w Śremie

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Promenada 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2835267 , fax. 61 2837738
  • Data zamieszczenia: 2016-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
    ul. Promenada 7 7
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2835267, fax. 61 2837738
    REGON: 63112962700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo.srem.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków i materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do apteki ZOL w Śremie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów medycznych oraz środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Pakiet Nr I -dostawa leków - CPV 33 60 00 00 - 6 Pakiet Nr II - dostawa opatrunków -CPV 33 14 00 00-3 Pakiet Nr III - dostawa antybiotyków - CPV - 33 60 00 00 -6 Pakiet Nr IV - dostawa środków psychotropowych - CPV - 33 60 00 00 -6 Pakiet NR V - dostawa środków dezynfekcyjnych - CPV 33 63 16 00-8. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, za wyjątkiem pozycji: 103, 104, 105, 469. 3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji. atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. 5. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie pozycji do osobnych pakietów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających. 9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety Nr I, Nr II, Nr III, NR IV lub Nr V. UWAGA: W ofercie Wykonawca ma prawo proponować preparaty o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, a różnej nazwie handlowej ( równoważniki leków), niż podana nazwa w SIWZ - Formularz cenowy za wyjątkiem wskazanych w ust.2, w tym dopuszczalna jest zmiana wielkości opakowania jednostkowego leku w taki sposób, aby sumaryczna ilość leku ( np. tabletek, ampułek) pozostawała bez zmian lub była co najmniej przekroczona do ilości podanej w formularzu cenowym. Zachowany musi być jednocześnie sposób dawkowania wskazany w formularzu cenowym. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci leków podanych w SIWZ na inne formy doustne ( tabletki, kapsułki, tabletki powlekane, drażetki) przy jednoznacznym zachowaniu ich dawki. Zamawiający w poz. 106, 195 oraz 367 określił paski testowe dla których posiada glukometry,; równocześnie Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pasków testowych równoważnych wraz z bezpłatnym przekazaniem kompatybilnych z nimi glukometrów w ilości - 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo.srem.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach