Przetargi.pl
Dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego i sprzętu biurowego w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego i sprzętu biurowego w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzynastu laptopów z systemem operacyjnym, czterech projektorów multimedialnych, jednej tablicy interaktywnej, ośmiu flipchartów, trzynastu sztuk oprogramowania biurowego, jednego urządzenie wielofunkcyjnego w związku z realizacją projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: 13 laptopów z systemem operacyjnym. Zadanie 2: 4 projektory multimedialne. Zadanie 3: tablica interaktywna. Zadanie 4: 8 flipchartów z akcesoriami. Zadanie 5: 13 sztuk oprogramowania biurowego. Zadania 6: Urządzenie wielofunkcyjne. Sprzęt jest przeznaczony dla Biura Projektu działającego w Brzesku, przy ul. Piastowskiej 2B. Dostawa jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ). 2) Dostarczone sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany. 3) Sprzęt musi być zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. W pozycjach gdzie określono parametry minimalne Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach technicznych równych lub wyższych. 4) W ramach zadania sprzęt musi być tego samego modelu, tych samych parametrów i właściwości. 5) Sprzęt należy dostarczyć w dni robocze w godzinach 7.30-15.30 własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6) W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak prace przygotowawcze, transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkie inne dodatkowe usługi niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, takie jak pomoc techniczna w uruchomieniu oraz serwis gwarancyjny. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia. 8) Co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy. 9) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, co potwierdzać będzie oznaczenie CE, które będzie umieszczone na sprzęcie zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 nr 155, poz. 1089). 10) Wymagana wydajność procesorów oraz kart graficznych podawana jako wynik osiągany przez dany typ procesora, czy karty graficznej w teście: Performance Test, opracowanym przez firmę PassMark Software Pty Ltd. - do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com/products/pt.htm . Do oferty zaleca się dołączyć wydrukowane wyniki testów potwierdzające otrzymany rezultat punktowy. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę PassMark? na stronie: www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - dla procesorów www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - dla kart graficznych. Punktem odniesienia będą wyniki opublikowane w dniu 9 stycznia 2013r. 11) Dostarczony sprzęt musi być objęty gwarancją na terenie Polski oraz: a) Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbiorczego. b)Gwarancja jest obsługiwana przez dostawcę, nie może być krótsza niż gwarancja producenta i mniej korzystna niż świadczona przez producenta. c)) Zamawiający ma prawo zgłoszenie awarii poprzez telefon, e-mail i faks. d) Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej / odbioru sprzętu 2 dni robocze. e) W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. f) W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. g) Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca na wniosek Zamawiającego dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowiskuz którego sprzęt został zabrany do naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach