Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej wraz z przewiązką dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi - etap II.

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej wraz z przewiązką dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja etapu II budowy sali gimnastycznej wraz z przewiązką dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum zlokalizowanej na dz. nr 683 w miejscowości Wielka Wieś, gmina: Wojnicz, powiat: Tarnowski, województwo: małopolskie. 2. Budynek sali gimnastycznej dobudowany będzie do istniejącego budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi od strony północno - zachodniej i połączony z nim będzie przewiązką na wysokości I-go piętra. 3. Budynek do wykonania będzie dwukondygnacyjny, w części sali gimnastycznej jednokondygnacyjny i zawierać będzie: 1) salę gimnastyczną, 2) przewiązkę, 3) zaplecze dwukondygnacyjne - magazyny sprzętu, węzły sanitarne, szatnie, galerię z widownią, 4) budynek sali gimnastycznej bez podpiwniczenia wykonywany będzie w technologii tradycyjnej murowanej, 5) elementy konstrukcyjne sali, w formie rdzeni żelbetowych podciągów, żeber i wieńców wylewanych na mokro, murów konstrukcyjnych, oraz dwuspadowych dźwigarów kratowych drewnianych, 6) ściany zewnętrzne murowane warstwowe, ocieplane systemowo styropianem z wyprawami akrylowymi, 7) pokrycie dachu z blachy dachówkowej powlekanej, 8) rynny i rury spustowe z blachy dachówkowej powlekanej w kolorze pokrycia: parapety blaszane, 9) zadaszenie wejść konstrukcji stalowej z przykryciem płytami poliwęglanu w ramkach AL, 10) sufit na I piętrze podwieszany kasetonowy lub z płyt GKB 12,5 mm, 11) podłogi sali sportowej z syntetycznej wykładziny sportowej, 12) podłogi pomieszczeń pomocniczych z płytek gres i wykładziny zgrzewalnej PCV, 13) tynki wewnętrzne c-w + gładzie gipsowe, 14) okładziny ścian z płytek glazurowanych - do wysokości 1,60 i 2,10 m, 15) stolarka okienna PCV biała, 16) stolarka drzwiowa wejściowa i p/poż - aluminiowa, 17) stolarka wewnętrzna wzmocniona, laminowana w ościeżnicach regulowanych w okleinie, 18) balustrady stalowe/aluminiowe z wypełnieniem poliwęglanem, 19) wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, 4. Budowa zewnętrznego odcinka instalacji kanalizacyjnej do istniejącego zbiornika na ścieki na własnej działce. 5. Wykonanie opaski wokół budynku. 6. Rozbudowa istniejącej instalacji elektrycznej, wod - kan, c.o. 7. Wyposażenie p/poż, 8. Wyposażenie sali gimnastycznej. 9. Dostawa i montaż trybuny: konstrukcja nośna skręcana z profili zamkniętych stalowych ocynkowanych ogniowo, podesty z desek kompozytowych niepalnych, siedziska plastikowe z oparciem, barwione w masie, z atestem niepalności, barierki ochronne malowane proszkowo, elementy trybun ze stopniami prowadzącymi na widownię wykonać jako składane, chowane pod podestem z siedziska. 10. Dostępności nps (wg opisu w dokumentacji projektowej). 11. UWAGA! Ściany i ławy fundamentowe pod budynek zostały już wcześniej wykonane zgodnie z projektem budowlanym, a wykopy zostały zasypane. Do wykonania pozostało jedynie wykonanie wykopów i ław fundamentowych pod słupy trzech zewnętrznych ram zadaszeniowych. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przed przystąpieniem do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na własne ryzyko dokonał sprawdzenia, czy ten element, który został wzniesiony przy realizacji I etapu budowy sali gimnastycznej przez poprzedniego Wykonawcę - został wykonany w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną, i nie podlega jakimkolwiek wątpliwością ze strony Wykonawcy. Każdy z Wykonawców w swojej ofercie musi zaakceptować prawidłowość wykonania tego elementu budynku, lub przedstawić swoją odrębną opinię w tym zakresie. 12. Budynek dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. 13. Do ogrzewania sali wraz z zapleczem wykorzystywane będzie ciepło wód głębinowych ogrzewających budynek szkolny. 14. Dane techniczne i użytkowe: 1) kategoria obiektu - V, 2) szerokość c.a - 18,08 m, 3) szerokość c.a + przewiązka - 22,08 m, 4) długość c.a - 31,73 m, 5) wysokość w kalenicy (część zachodnia) - 10,68 m, 6) wysokość w kalenicy (część wschodnia) - 9,90 m, 7) powierzchnia użytkowa - 710,03 m?, w tym: - powierzchnia parteru 494,30 m?, (powierzchnia sal gimnastycznej) 294,63 m?, - powierzchnia piętra 215,73 m?, 8) powierzchnia całkowita - 1122,80 m?, 9) powierzchnia zabudowy - 568,50 m?, 10) kubatura - 4420,58 m?, 15. Dokładny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego i stanowią poszczególne załączniki do niniejszej SIWZ, tj. : 1) W projektach budowlanych wykonawczych: a) branża: architektura (projekt zagospodarowania działki, architektura) b) branża: konstrukcje, c) branża: wewnętrzna instalacja wod - kan, d) branża: centralne ogrzewanie i wentylacja mechaniczna, e) branża: wewnętrzne instalacje elektryczne. 2) W przedmiarach robót: a) branża: budowlana, b) branża: elektryczna, c) branża: sanitarna. 3) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża: budowlana, instalacje), 16. Zamawiający informuje, że oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia ( w formie papierowej ) - jest dostępna do wglądu dla poszczególnych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 6 (Referat planowania i realizacji inwestycji), od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1500. 17. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą wykonywane obok obiektu czynnego - Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi. Wobec czego prowadzenie robót budowlanych nie może zakłócać bieżącego funkcjonowania tych placówek oświatowych oraz w żaden sposób nie może zagrażać bezpieczeństwu osób w nim przebywających lub z nich korzystających. Wykonawca będzie korzystał z tej samej drogi dojazdowej do placu budowy, którą będą dowożeni uczniowie tych szkół. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w realizacji robót powyższe fakty. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie zakłócać zajęć lekcyjnych. Wykonawca może przewidzieć wykonywanie w systemie zmianowym. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie gruzu i odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie doprowadzić na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów energii cieplnej w trakcie wykonywania robót budowlanych. Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń pomiarowych. 18. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji: 1) na wykonanie robót budowlanych, nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - tak jak na roboty budowlane, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 19. W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty, zaleca się, aby każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, oraz obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie w celu zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się również, aby każdy Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 20. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w dokumentacji projektowej ( tj. w projektach budowlanych wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót ) nazwy własne materiałów, technologii lub rozwiązań mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, technologii i rozwiązań równoważnych, tj. takich, które nie obniżą standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. 21. W przypadku zastosowania materiałów (wyrobów) lub urządzeń równoważnych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) ub urządzenia do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca musi uzyskać akceptacje autora projektu i inspektora nadzoru inwestorskiego. 22. Jeżeli w sytuacji, która została określona w powyższym punkcie 22 - zastosowanie materiałów (wyrobów) lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmian w dokumentacji projektowej, koszty ewentualnego przeprojektowania poniesie Wykonawca. 23. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska, oraz zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) jakość użytych materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( art. 10 Prawa Budowlanego ). 24. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizowanie i zagospodarowanie terenu budowy, b) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami), c) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców, d) wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów, wyposażenie w sprzęt p.poż. oznakowanie tras ewakuacyjnych, sporządzenie instrukcji p.poż. oraz instrukcji obsługi użytkowania instalacji i urządzeń, e) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, f) zamontowanie i utrzymanie na własny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej, g) zapewnienie ochrony terenu budowy oraz znajdującego się na nim mienia oraz warunków bezpieczeństwa, h) po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy przekazanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( 3 egz.), i) utrzymywanie przez cały okres realizacji przedmiotu umowy opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 2 mln zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 40 000,00 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 29 stycznia 2013 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, które zostały określone w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: Wadium na przetarg nieograniczony: Budowa sali gimnastycznej w Wielkiej Wsi - II etap. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego. Wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego ( została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego ). 7. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp) powinna zostać złożona w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 29 stycznia 2013 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8.Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum - 30 dni od daty składania ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej musi się powoływać w swej treści na przepis art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 9. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach