Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zabłędzy o salę gimnastyczną - budowa sali gimnastycznej

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2016-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zabłędzy o salę gimnastyczną - budowa sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową sali gimnastycznej przy istniejącym budynku szkoły w Zabłędzy w zakresie: a. Roboty ogólnobudowlane związane z budową sali gimnastycznej /bez zagospodarowania terenu/ w tym roboty konstrukcyjne i wykończeniowe wewnątrz i na zewnątrz budynku łącznie ze schodami i opaską wokół sali gimnastycznej, b. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, zewnętrznej i wewnętrznej, c. Odwodnienie budynku sali gimnastycznej d. Wyposażenie sali gimnastycznej w niezbędny sprzęt sportowy w tym: - drabinki ścienne podwójne w ilości 5 szt., - kosze do gry w koszykówkę w ilości 2 szt. składane, - bramki do gry w piłkę ręczną w ilości 2 szt. kompletne, - oznakowanie boisk do gry w siatkówkę i piłkę ręczną, - elektroniczną tablice wyników sterowaną pilotem- standard, - słupki wraz z siatką wyposażoną w antenkę do gry w siatkówkę, - piłkochwyty za bramkami z polipropylenu bezwęzłowego oko 45x45 grubość fi 4mm. - siatki zabezpieczające okna sali gimnastycznej polipropylenu bezwęzłowego oko 45x45 grubość fi 4mm., - ławeczki i wieszaki w szatniach dla uczniów, e. Instalacje elektryczne sali gimnastycznej wraz z osprzętem, f. Instalacja c.o. sali gimnastycznej wraz z osprzętem, g. Instalacja gazowa sali gimnastycznej, odcinek zewnętrzny i wewnętrzny wraz z piecem gazowym, h. Instalacja wody sali gimnastycznej wraz z armatura sanitarną, i. Instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej wraz z osprzętem, j. Instalacja sanitarna sali gimnastycznej wraz urządzeniami sanitarnymi i odcinkiem zewnętrznym, 1. Zakres robót winien być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla tego typu robót, łącznie z robotami towarzyszącymi, oraz na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Wykonawca robót budowlanych przy składaniu i wycenie ofert winien uwzględnić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające ich do stosowania oraz gwarancje na wszystkie zamontowane urządzenia. Transport materiałów na plac budowy /miejsce wbudowania/, oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania obciążają wykonawcę robót. 5. Użyte materiały powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, 6. Użyte materiały winne posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów /śmieci, gruzu, itp./ zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego. 8. Prace budowlane należy realizować z uwzględnieniem przepisów BHP i szczególnego zabezpieczenia robót. 9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z wymienionymi warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze w miejscu prowadzenia robót - obiekt szkolny. 12. Wykonawca zobowiązany jest właściwie zabezpieczyć i oznakować teren budowy - prowadzonych prac budowlanych. 13. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy /odbioru końcowego robót/. 14. Wymaga się aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny cały czas na budowie w trakcie wykonywania wszelkich prac budowlanych. 15. Zamawiający zastrzega, że wbudowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 16. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji obejmującej komplet wszystkich dokumentów wymaganych przepisami prawa i postanowieniami zawartej umowy, a w szczególności: - kosztorys powykonawczy z uwzględnieniem nazw materiałów, - dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zastosowanych wyrobów i materiałów budowlanych. - atesty i certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wbudowanych materiałów, - przekazaną dokumentację techniczną 17. Wykonawca przed zgłoszeniem zadania do odbioru końcowego musi na własny koszt dokonać wszystkich odbiorów technicznych wymaganych przepisami Prawa budowlanego. 18. Koszty powyższych odbiorów należy doliczyć do kosztów realizacji zadania, objętych ofertą. 19. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. 20. Okresy gwarancji udzielone przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez wykonawcę. 21. Okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy niewchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu prze /Wystawców gwarancji/ i wykonawcę. 22. Wszystkie karty i warunki gwarancji, w tym gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia będą przekazane łącznie z dokumentacją, odbiorową i dołączone do protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15 000,00 zł. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny wskazanej w pkt. XIII.1 SIWZ 3. Należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w pokoju nr 7, Biuro Obsługi Klienta - RATUSZ przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 5. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach