Gmina Miejska Pieszyce ogłasza przetarg
- Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8365487, 8365488 , fax. 074 8367230
- Data zamieszczenia: 2010-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pieszyce
ul. Kościuszki 2 2
58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
tel. 074 8365487, 8365488, fax. 074 8367230
REGON: 89071784600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarki (sprzęt nowy, objęty 36 miesięczną gwarancją z czasem reakcji 24 godz.) do Urzędu Miejskiego w Pieszycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kserokopiarki (sprzęt nowy, objęty 36 miesięczną gwarancją z czasem reakcji 24 godz.) do Urzędu Miejskiego w Pieszycach. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowej kserokopiarki z czasem reakcji 24h o minimalnych parametrach technicznych, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ oraz udzielenie na dostarczony sprzęt 36 miesięcznej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego
Dodano: 2015-12-08 - ZNAK SPRAWY: AC/BZP/212/2015 Dostawa aparatury dydaktycznej w ramach projektu pt.: Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko - Urządzenie do fotolitografii
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco - drukujących, skanera i finishera na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu
Dodano: 2013-09-02 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z nadzorem eksploatacyjnym
Dodano: 2013-03-13 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z nadzorem eksploatacyjnym nad tymi urządzeniami oraz nadzór eksploatacyjny nad urządzeniami stanowiącymi własność Zamawiającego
Dodano: 2013-02-13 - Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kopiowaniem oraz drukowaniem, dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Dodano: 2012-11-27 - Dostawa, uruchomienie i serwisowanie w okresie gwarancji urządzeń biurowych.
Dodano: 2012-10-17 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa fabrycznie nowego urządzenia powielającego.
Dodano: 2011-11-10