Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Poczdamska 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8335885 , fax. 076 8332533
- Data zamieszczenia: 2012-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Poczdamska 1 1
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8335885, fax. 076 8332533
REGON: 00016053100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kopiowaniem oraz drukowaniem, dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowych/używanych urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania i drukowania w ilości maksymalnie 18 sztuk, w tym 3 sztuk urządzeń kopiujących i 15 szt. urządzeń drukujących. Usługa kopiowania oraz drukowania. Zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych oryginalnych/zamienników z wyłączeniem papieru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.glogow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego
Dodano: 2015-12-08 - ZNAK SPRAWY: AC/BZP/212/2015 Dostawa aparatury dydaktycznej w ramach projektu pt.: Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko - Urządzenie do fotolitografii
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco - drukujących, skanera i finishera na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu
Dodano: 2013-09-02 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z nadzorem eksploatacyjnym
Dodano: 2013-03-13 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z nadzorem eksploatacyjnym nad tymi urządzeniami oraz nadzór eksploatacyjny nad urządzeniami stanowiącymi własność Zamawiającego
Dodano: 2013-02-13 - Dostawa, uruchomienie i serwisowanie w okresie gwarancji urządzeń biurowych.
Dodano: 2012-10-17 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa fabrycznie nowego urządzenia powielającego.
Dodano: 2011-11-10 - Dostawa, uruchomienie i serwisowanie w okresie gwarancji urządzeń biurowych - CIOR Wr/119/2011
Dodano: 2011-10-18