Izba Skarbowa we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24,26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
- Data zamieszczenia: 2015-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
REGON: 00102086100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dokumentami koniecznymi dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy oraz eksploatacji sprzętu, z ich rozładunkiem i uruchomieniem w miejscu dostawy; b) świadczenie serwisu ww. urządzeń (przeglądu/konserwacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu. Zamawiający wymaga, aby urządzenia były w jednolitej konfiguracji, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, kompletne, sprawne, gotowe do użytku i bez wad fizycznych, prawnych i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, dopuszczone do obrotu gospodarczego na terytorium RP, spełniające wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, dopuszczone do użytkowania w Unii Europejskiej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć urządzenia pod adres wskazany przez Zamawiającego w § 4 Projektu umowy. b) rozładować i wnieść urządzenia do pomieszczenia docelowego wskazanego przez Zamawiającego, c) podłączyć i uruchomić urządzenia, d) przeszkolić wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzenia (po dwóch w każdej lokalizacji urządzenia), e) zapewnić serwis urządzeń, f) przekazać dokumenty urządzeń, w tym instrukcji obsługi w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt serwisu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZNAK SPRAWY: AC/BZP/212/2015 Dostawa aparatury dydaktycznej w ramach projektu pt.: Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko - Urządzenie do fotolitografii
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco - drukujących, skanera i finishera na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu
Dodano: 2013-09-02 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z nadzorem eksploatacyjnym
Dodano: 2013-03-13 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z nadzorem eksploatacyjnym nad tymi urządzeniami oraz nadzór eksploatacyjny nad urządzeniami stanowiącymi własność Zamawiającego
Dodano: 2013-02-13 - Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kopiowaniem oraz drukowaniem, dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Dodano: 2012-11-27 - Dostawa, uruchomienie i serwisowanie w okresie gwarancji urządzeń biurowych.
Dodano: 2012-10-17 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa fabrycznie nowego urządzenia powielającego.
Dodano: 2011-11-10 - Dostawa, uruchomienie i serwisowanie w okresie gwarancji urządzeń biurowych - CIOR Wr/119/2011
Dodano: 2011-10-18