Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
REGON: 00028862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek w 3 pakietach: Pakiet 1 - Kserokopiarka - szt. 1 Pakiet 2 - Kserokopiarka nastołowa - szt. 1 Pakiet 3 - Kserokopiarka cyfrowa - szt. 1 wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników obsługujących urządzenia. 2. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia oraz warunki serwisu gwarancyjnego, określa załącznik nr 3 do SIWZ (Pakiet 1 - Pakiet 3). 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty nie może zmieniać ilości oraz parametrów podanych w załączniku nr 3 do SIWZ (Pakiet 1 - Pakiet 3). 4. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że oferowany w ramach złożonej oferty sprzęt posiada deklarację zgodności CE producenta ( zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp); Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim
Dodano: 2016-07-01 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń
Dodano: 2016-02-04 - Jednorazowa dostawa monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do III.
Dodano: 2015-07-30 - Sukcesywna dostawa drukarek, wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących, skanerów i materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-05-28 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-03-16 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do VIII.
Dodano: 2014-11-17 - DOSTAWA 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI, ICH KONSERWACJA I NAPRAWY
Dodano: 2014-08-27