Przetargi.pl
Dostawa kruszyw do naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Barlinek, Leśnictwo Polana

Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Wojska Polskiego 119
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771832 , fax. 091 5772899
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim
    ul. Wojska Polskiego 119 119
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771832, fax. 091 5772899
    REGON: 81053949100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/zs_stargard
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP jednostka organizacyjna niposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw do naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Barlinek, Leśnictwo Polana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych - kruszywa betonowego łamanego do naprawy dróg leśnych (na potrzeby utrzymania - napraw bieżących, konserwacji i remontów dróg leśnych) na terenie Nadleśnictwa Barlinek, Leśnictwo Polana będących własnością Wykonawcy. Wykonawca zapewnia środki transportowe i kruszywa w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego. 2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 14.21.00.00-6 (Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przewidywana ilość z podziałem na asortyment: 1)gruz betonowy z recyklingu [dopuszczony zamiennie tłuczeń kamienny sortowany lub tłuczeń staro użyteczny] o uziarnieniu 0-63 mm 1080 ton OGÓŁEM: 1080 ton Dostarczony materiał musi odpowiadać obowiązującym normom. 4.Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany w ramach zamówienia własnym staraniem zakupić lub wytworzyć odpowiednie ilości materiałów, ich załadunku, transportu na miejsca i w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, oraz rozładunku przez przechylenie skrzyni ładunkowej i opróżnieniem jej bezpośrednio na naprawianą drogę leśną. Opóźnienie w realizacji dostawy na wskazany przez Zamawiającego teren/plac nie może przekraczać 24 godzin. Harmonogram dostaw ustalany na bieżąco w oparciu o prowadzone roboty drogowe w celu zapewnienia przejezdności środków transportowych. Wjazd na drogę leśną z drogi publicznej, drogi leśnej gruntowej utwardzonej ppoż., drogami leśnymi wyprofilowanymi i wstępnie zagęszczonymi. Na gruntach leśnych organizację ruchu ustali Zamawiający w celu uniknięcia lub zminimalizowania uszkodzeń dróg nie będących przedmiotem napraw. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 30% ilości dostaw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie cenowej przedłożonej przez Wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. DOKUMENTACJA WYMAGANA PRZY DOSTAWIE Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia: Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu na każdy rodzaj kruszywa deklarację zgodności lub ocenę jakości lub orzeczenie o jakości kruszywa spełniającego wymagania odpowiednich norm lub odpowiedni certyfikat lub inne dokumenty potwierdzające (określające) odpowiednią jakość kruszywa. Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń pochodzenia organicznego (humusu), gliny, odpadów drewna, stali, tworzyw sztucznych (plastiku), itp. Odbiór kruszywa będzie odbywał się komisyjnie lub jednoosobowo. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu w postaci raportu lub kwitu wagowego z masą deklarowaną podpisanego przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnego potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego rodzaju, ilości i jakości dowiezionego materiału (dokument typu: Wz z adnotacją: bez uwag). 5.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 6.Miejsce realizacji: teren Nadleśnictwa Barlinek, Leśnictwo Polana. Zamawiający zastrzega prawo zmiany miejsca dostawy w obrębie terenu administracyjnego Nadleśnictwa Barlinek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.11.2012 roku do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Stargard Szczec. numer: 50 2030 0045 1110 0000 0232 4780; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składnia ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 4) Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25. ust 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/zs_stargard
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach