Przetargi.pl
Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych

Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-163 Wrocław, al. Kromera 44
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3272100, 071 3272119 , fax. 71 3272350
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
    al. Kromera 44 44
    51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3272100, 071 3272119, fax. 71 3272350
    REGON: 93086261200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkikm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych Zamówienie obejmuje pięć części: Część nr I - Dostawa min PC z systemem Windows 7 Professional lub równoważnym - 25 sztuk Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr I zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a. Część II Dostawa pamięci RAM do komputerów stacjonarnych - 21 sztuk. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr II zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b. Część III Dostawa nagrywarki zewnętrznej DVD - 2 sztuki Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr III zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c. Część IV Dostawa zasilaczy do komputera - 10 sztuk. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr IV zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d. Część V Dostawa patchordów - 180 sztuk. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr V zamówienia zawarte są w załączniku nr 1e
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwoty wadium wynoszą: - dla części nr I - 1 250,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla części nr II - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium - dla części nr III - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr IV - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr V - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby kwota wadium wnoszona w formie pieniężnej była na wskazanym poniżej koncie Zamawiającego do terminu składania ofert czyli 14.12.2015 r. do godz. 12.00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 257 ze zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem:Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę komputerów i akcesoriów komputerowych 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 11. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta uznana została jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkikm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach