Przetargi.pl
Dostawa, instalacja oraz serwis urządzeń i wyposażenia oraz zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia, znak sprawy 9/SZP/szkol./11

Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
    ul. Wojska Polskiego 66 66
    75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
    REGON: 33025024700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl lub www.cssp.gwl.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja oraz serwis urządzeń i wyposażenia oraz zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia, znak sprawy 9/SZP/szkol./11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia oraz zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia w CSSP, umożliwiającego realizację zadań planowania dla słuchaczy w cyklu trzymiesięcznym, dla co najmniej 25 grup szkoleniowych. Szczegółowy opis zamówienia w tym wymagane parametry urządzeń, wyposażenia oraz systemu informatycznego zawierają załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie zgodnie z wymogami Zamawiającego systemu informatycznego wspomagającego i zabezpieczającego procesu kształcenia umożliwiającego realizację zadań planowania dla słuchaczy w cyklu trzymiesięcznym, dla co najmniej 25 grup szkoleniowych (zgodnego z załącznikiem nr 6 Specyfikacja techniczna systemu informatycznego wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia). 2) Dostawę fabrycznie nowego komputerowego i audiowizualnego: a) Sprzęt komputerowy (zgodnego z załącznikiem nr 7 Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i audiowizualnego): (1) stacja robocza graficzna - 1 szt.; (2) stacja robocza - 3 szt.; (3) notebook - 1szt.; (4) monitor - 3 szt.; (5) listwa zasilająca - 4 szt.; (6) oprogramowanie do stacji roboczych i komputera przenośnego - notebooka; (7) monitory dotykowe - 3 szt.; (8) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.; (9) zasilacz awaryjny - 1 szt.; (10) zasilacz awaryjny UPS - 4 szt.; b) Sprzęt audiowizualny i pozostały (zgodnego z załącznikiem nr 7 Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i audiowizualnego): (1) ściana wyświetlaczy 3x3 - 1 kpl.; (2) projektor multimedialny - 1 szt.; (3) tablica interaktywna - 1 szt.; (4) telewizor 52 cali wraz z uchwytem - 1kpl.; (5) szafa rack - 1 kpl.; (6) zegar cyfrowy - 1 szt.; 3) Dostawę oprogramowania, (zgodnego z załącznikiem nr 6 Specyfikacja techniczna systemu informatycznego wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia oraz z załącznikiem nr 7 Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i audiowizualnego) w tym: a) Instalację na dostarczonym sprzęcie komputerowym; b) dostawę wersji instalacyjnych na nośnikach trwałych; c) dokumentacje techniczną; d) instrukcje użytkowania. 4) Instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń i wyposażenia (zgodnie z załącznikiem nr 9 Wizualizacja i schemat rozmieszczenia urządzeń i wyposażenia. W zakres instalacji urządzeń i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej oraz uruchomienie i wyszkolenie użytkowników. 5) Dostawę wraz z montażem na wymiar we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach nowych mebli spełniających wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne (zgodnego z załącznikiem nr 8 Specyfikacja techniczna mebli). 6) Szkolenie użytkowników. 7) Wsparcie techniczne nad pracą oferowanego rozwiązania. 3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 2) Dostarczone urządzenia i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 4. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń i wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych urządzeń i wyposażenia pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisach przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy oraz montażu przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 6. Informacja o wizji lokalnej: 1) Zamawiający w celu zapoznania z pomieszczeniem przeznaczonym do realizacji zamówienia oraz warunkami realizacji zamówienia udostępni Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej w obecności przedstawicieli Zamawiającego - Andrzej Krzemiński, numer telefonu 94 345 6430 i Przemysław Kolisz, nuemr telefonu 94 343 7686. 2) Terminy wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie ze wskazaną wcześniej osobą. Miejsce stawiennictwa przedstawicieli Wykonawcy - Biuro przepustek Zamawiającego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66. 7. Informacja o podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 2) W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 8000,00 zł. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 71 1010 1599 0186 0113 9120 0000 z adnotacją WADIUM - PALNOWANIE KSZTAŁCENIA, znak sprawy 9/SZP/szkol./11. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie (opisanej WADIUM - PALNOWANIE KSZTAŁCENIA, znak sprawy 9/SZP/szkol./11) w kasie Zamawiającego - lokal nr 2, budynek nr 1 (przez Biuro Przepustek), za pokwitowaniem stron. Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 11:00 - 14:00. Dowodem wniesienia wadium jest kopia dokumentu poręczenia lub gwarancji, złożona wraz z ofertą. Dodatkowo do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - na jego wniosek. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl lub www.cssp.gwl.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach