Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg
- Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
- Data zamieszczenia: 2012-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
ul. Wojska Polskiego 66 66
75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
REGON: 33025024700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej nr 219 do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, znak sprawy 6/SZP/szkol./12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej nr 219 do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, umożliwiającego realizację zadań dydaktycznych ze słuchaczami na 8 samodzielnych stanowiskach oraz 1 stanowisku wykładowcy. Szczegółowy opis zamówienia w tym wymagane parametry urządzeń, wyposażenia oraz wymagania techniczne oraz gwarancji i serwisu zawierają załączniki nr 5, 6, 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i audiowizualnego (zgodnego z załącznikiem nr 5 - Specyfikacja techniczna oraz zakres instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego i audiowizualnego): komputer przenośny, notebook - 1 szt.; komputery stacjonarne - 8 szt.; monitory - 8 szt.; oprogramowanie do komputerów MS Office 2010 STD. MOLP AE - 9 szt.; oprogramowanie do zarządzania salą informatyczną - 9 szt.; urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.; zasilacze awaryjny UPS - 8 szt.; projektor interaktywny z uchwytem - 1 szt.; tablica suchościeralna, magnetyczna kompatybilna z projektorem interaktywnym - 1szt. 2) Instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń (sprzętu) i wyposażenia. W zakres instalacji urządzeń (sprzętu) i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej oraz uruchomienie. 3) Dostawę wraz z montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniu nowych mebli spełniających wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne (zgodnego z załącznikiem nr 6 Specyfikacja techniczna mebli). 4) Wskazane załączniki SIWZ: załącznik nr 5 - Specyfikacja techniczna oraz zakres instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego i audiowizualnego, załącznik nr 6 Specyfikacja techniczna mebli zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 Warunki techniczne oraz gwarancji i serwisu sprzętu komputerowego, będą stanowić integralna cześć umowy w sprawie realizacji zamówienia. 3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 5, 6 do SIWZ. 2) Dostarczone urządzenia (sprzęt) i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 4. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń (sprzętu) i wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych urządzeń (sprzętu) i wyposażenia pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisach przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o miejscu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Miejscem dostawy oraz montażu przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 6. Informacja o wizji lokalnej: 1) Zamawiający w celu zapoznania z pomieszczeniem przeznaczonym do realizacji zamówienia oraz warunkami realizacji zamówienia udostępni Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego - Andrzej KRZEMIŃSKI, numer telefonu 94 345 6430. 2) Terminy wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie ze wskazaną wcześniej osobą. Miejsce stawiennictwa przedstawicieli Wykonawcy - Biuro przepustek Zamawiającego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66. 7. Informacja o podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 2) W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp@sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych w Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 63/WOG/D/Szkol./16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego dla Akademii Sztuki w Szczecinie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa komputerów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Dąbskiej 105 w Szczecinie wraz z elementami zagospodarowania terenu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa notebooka do obsługi aplikacji biurowych, pracy w systemach analiz przestrzennych oraz modelowania środowiska w systemach GIS
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa, montaż, instalacja oraz serwis sprzętu, urządzeń i wyposażenia, wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia - szkolenia w Jednostce Wojskowej 3937
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa notebooka do obsługi aplikacji biurowych, pracy w systemach analiz przestrzennych oraz modelowania środowiska w systemach GIS - powtórka
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa, montaż, instalacja oraz serwis sprzętu, urządzeń i wyposażenia wspomagające i zabezpieczające proces kształcenia szkolenia w Jednostce Wojskowej 3937
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa notebooka do obsługi aplikacji biurowych, pracy w systemach analiz przestrzennych oraz modelowania środowiska w systemach GIS
Dodano: 2016-03-04