Przetargi.pl
„Dostawa i wdrożenie systemu e-Sesja oraz dostawa i wdrożenie systemu rejestracji obrad sesji Rady Gminy wraz ze sprzętem i szkoleniem”

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26001 Masłów, Masłów Pierwszy, ul. Spokojna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 311 00 60 , fax. 41 311 00 61
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    Masłów Pierwszy, ul. Spokojna 2
    26001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 311 00 60, fax. 41 311 00 61
    REGON: 29101030000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i wdrożenie systemu e-Sesja oraz dostawa i wdrożenie systemu rejestracji obrad sesji Rady Gminy wraz ze sprzętem i szkoleniem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1.1. dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego zarządzanie pracami Rady Gminy Masłów. Ilość licencji dostępowych: 15 licencji dla radnych Rady Gminy Masłów, 3 dodatkowe licencje dla pracowników obsługi Rady oraz Kierownictwa; 1.2. dostawa 16 tabletów (15 radnych + 1 rezerwowy); 1.3. dostawa 2 laptopów (obsługa rady, obsługa transmisji posiedzeń i systemu audiowizualnego) 1.4. instalacja systemu informatycznego do obsługi posiedzeń Rady Gminy Masłów na tabletach wykorzystywanych przez radnych, dostarczonych przez dostawcę, w celu umożliwienia im możliwości zapoznania się z materiałami przygotowanymi na sesję przez osoby odpowiedzialne za obsługę Rady Gminy Masłów, wzięcia udziału w dyskusji, głosowania, przeglądania wyników głosowania poprzez indywidualne konto użytkownika w systemie; 1.5. dostawa i montaż systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez internet; 1.6. dostawa i montaż systemu dyskusyjnego oraz audio-wizualnego na potrzeby obsługi Rady Gminy Masłów; 1.7. przeprowadzenie szkolenia w siedzibie zamawiającego dla pracowników obsługi Rady Gminy oraz radnych Gminy Masłów; 1.8. administrowanie i utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej Wykonawcy 1.9. świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu systemu informatycznego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru Zadanie realizowane w ramach projektu „Szybciej, sprawniej, skuteczniej – rozwój e-usług dla mieszkańców Gminy Masłów” oś 7. Sprawne usługi publiczne, działanie 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” (w zakresie typu projektów: Rozwój e-usług, z wyłączeniem e-zdrowia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach