Przetargi.pl
Obsługa Punktów Informacyjno – Dyspozycyjnych w ŚZDW Kielce w następujących punktach: OD Staszów, OD Nowa Słupia, OD Ćmielów i OD Tempoczów w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 25602 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Jagiellońska 72
    25602 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
    REGON: 127574000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Punktów Informacyjno – Dyspozycyjnych w ŚZDW Kielce w następujących punktach: OD Staszów, OD Nowa Słupia, OD Ćmielów i OD Tempoczów w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Obsługa Punktów Informacyjno – Dyspozycyjnych w ŚZDW Kielce w następujących punktach: OD Staszów, OD Nowa Słupia, OD Ćmielów i OD Tempoczów w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020” w okresie od 15 października 2018 roku do 15 kwietnia 2019 roku i od 15 października 2019 roku do 15 kwietnia 2020 roku, w jednostkach terenowych w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) od piątku godziny 19:00 do poniedziałku do godziny 7:00. Przewidywany zakres prac w sezonie zimowym 2018/2019 wynosi: 6 576 godzin; Przewidywany zakres prac w sezonie zimowym 2019/2020 wynosi: 7 104 godziny. Harmonogram pełnienia dyżurów sporządzi Wykonawca i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 10 dnia miesiąca poprzedniego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dyżurów, zmiany harmonogramów w zależności od sytuacji pogodowej i potrzeb Punktów Informacyjno-Dyspozycyjnych. Decyzję o prowadzeniu dyżurów w PID podejmie właściwy Kierownik Obwodu Drogowego. Zamawiający za zgodą Wykonawcy może powierzyć pełnienie dyżurów poza wyznaczonym terminem w czasie trwania umowy. Wykonawca przed rozpoczęciem dyżurów przedstawi Zamawiającemu listę dyżurnych celem akceptacji, której dokonuje Z-ca Dyrektora ds. Utrzymania Sieci Drogowej. Za pełnienie dyżuru niezgodnie z zakresem czynności dyżurnego Zamawiający naliczy karę 200 zł za każdorazowe stwierdzenie niezgodności. Wykonawca zobowiązany jest w czasie nie dłuższym niż 1 godzina do zapewnienia zastępstwa na dyżurze w przypadku nie zgłoszenia się dyżurnego lub nienależytego wypełniania powierzonych mu obowiązków. Zakres realizacji zamówienia tj. Lokalizacja Punktów Informacyjno – Dyspozycyjnych, Zakres czynności dyżurnego w siedzibie Obwodu Drogowego, Zestawienia ilości godzin pracy przy obsłudze Punktów Informacyjno - Dyspozycyjnych RDW Staszów, został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71330000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 3 600,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach