Przetargi.pl
Dostawa i montaż zewnętrznych wolnostojących infokiosków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu

Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 195a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 32 210 , fax. 52 33 32 253
  • Data zamieszczenia: 2012-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
    ul. Wojska Polskiego 195a 195a
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 32 210, fax. 52 33 32 253
    REGON: 09250651200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zewnętrznych wolnostojących infokiosków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 sztuk fabrycznie nowych kiosków multimedialnych zewnętrznych wolnostojących w wyznaczonych punktach na terenie Powiatu Świeckiego. Montaż odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Powiatu Świeckiego do którego doprowadzone będzie zasilanie elektryczne i sieć internet. Szczegółowy opis zamówienia: Obudowa: Obudowa ma składać się z korpusu, panelu przedniego i ramki monitora. Całość mocowana ma być do stalowej ramy nośnej kotwionej do stopy betonowej zapewniającej stabilność konstrukcji. konstrukcja ma zapewnić sztywność i wytrzymałość i gwarantować wandaloodporność jak również brak możliwości ingerencji osób trzecich do podzespołów wewnętrznych infomatu. ramka monitora dotykowego ma być wykonana z blachy stalowej, malowanej proszkowo, mocowana do panelu frontowego pod kątem umożliwiającym swobodne korzystanie. panel frontowy wraz z ramką musi być otwierany od przodu, umożliwiając dostęp do wszystkich podzespołów urządzenia. Zabezpieczony ma być co najmniej dwoma zamkami patentowymi w systemie jednego klucza. Wykonany musi być z blachy nierdzewnej szlifowanej. korpus musi być wykonany z blachy stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie farbą poliestrową o konstrukcji samonośnej. W korpusie umieszczona ma być jednostka sterująca, elektryczna skrzynka rozdzielcza z zabezpieczeniami, system wentylacji, system grzania i pozostałe elementy wyposażenia. rama nośna wykonana ma być ze stalowych profili, zabezpieczona antykorozyjnie. na froncie obudowy w sposób trwały ma zostać zamieszczone logo lub grafika zgodna z wymaganiami Zamawiającego kolorystyka dopasowana do wymagań Zamawiającego i wcześniej z nim uzgodniona. osłony boczne, tylne oraz daszek, zapewniające ochronę przed deszczem i śniegiem montowane do ramy nośnej, wykonane z poliwęglanu litego Infokiosk musi być wyposażony w elementy zapewniające stabilność konstrukcji tj. stalową płytę fundamentową która zostanie przymocowana do fundamentu betonowego przygotowanego przez zamawiającego. Do fundamentu doprowadzone będą przewody zasilenia elektrycznego i sieci komputerowej. Gabaryty infokiosku z daszkiem i osłonami: wysokość max 2150 [mm] szerokość max 800 [mm] głębokość max 700 [mm] Monitor przekątna monitora min : 19 cali rodzaj wyświetlacza: TFT czas reakcji matrycy max [msec] : 5 kąt widzenia obrazu (poziom/pion) min: 160° H / 160° V jasność min [cd/m2] min: 250 kontrast min (typ.): 1000:1 naturalna rozdzielczość pracy min: 1920 x 1200 przy 60 Hz Nakładka dotykowa: przekątna min : 19 cali technologia dotyku - pojemnościowa twardość powierzchni -min 7H w skali Mohsa przejrzystość min. 90% odporna na zadrapania, porysowanie itp., zabezpieczona przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami ramką uszczelniającą z tworzywa sztucznego z krawędziami przylegającymi do ekranu z fazą około 45 stopni w celu łatwego operowania na ekranie dotykowym Jednostka sterująca kioskiem: Procesor procesor dwurdzeniowy o częstotliwości taktowania procesora min. 2.6 GHz , uzyskujący w teście CPU PassMark min 1600 pkt http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Pamięć RAM 1GB Dysk twardy 160GB Karta dźwiękowa Zintegrowana Porty I/O 8 portów USB 2.0 Obudowa: małogabarytowa,fabrycznie przystosowana do pracy w pionie i w poziomie Wyposażenie dodatkowe głośniki -min. 2 szt. w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej. kamera zainstalowana w otworze poszycia obudowy nad monitorem Oprogramowanie systemowe infokiosku GNU/Linux, Windows lub równoważny Zasilanie 230V, 50 Hz, pobór mocy max: 350W Oprogramowanie infomatu: Moduł przeglądarki internetowej: Moduł przeglądarki internetowej współpracować będzie z oprogramowaniem centralnego serwera zarządzającego i posiadać następującą funkcjonalność: Przeglądarka oparta o silnik przechodzący test Acid3 w 100% (np. Webkit), sterowanie klawiaturą ekranową, przeglądanie w zakładkach, kontrolowanie systemu okien w celu zablokowania okien określonego typu lub zamknięcia określonych okien, które znalazły się w tle, przeglądanie dokumentów PDF, XLS, DOC, ODF automatyczny powrót do strony startowej po określonym definiowalnym interwale czasowym, możliwość umieszczenia strony startowej oraz wybranych podstron na dysku lokalnym lub pod wskazanym adresem internetowym, możliwość zdalnego administrowania kioskiem, w tym: możliwość zdalnej aktualizacji strony startowej i innych zasobów kiosku, możliwość zdefiniowania czy kiosk udostępnia Internet czy nie (praca on-line lub off-line), możliwość definiowania ustawień, które wpływają na bezpieczeństwo pracy w tym: możliwość blokady ściągania i uruchamiania tzw. cookies, filmów, skryptów, apletów Java możliwość konfigurowania połączeń z centralnym systemem zarządzania możliwość definiowania obszarów (zakresów adresów) internetowych, do których użytkownik ma dostęp lub nie. Filtrowanie uwzględniać będzie adresowanie domenowe (DNS) jak i numery IP, oraz umożliwiać dopuszczanie lub blokowanie wskazanych podstron (linków), możliwość definiowania aplikacji wykonywalnych, które użytkownik może uruchomić po wybraniu odpowiedniego przycisku menu, a po jej zakończeniu automatyczny powrót do strony startowej, możliwość konfiguracji opcji wygaszania ekranu w połączeniu z dodatkowymi funkcjami takimi jak: automatyczne zamykanie otwartych okien, kasowanie tymczasowych plików, usuwanie historii przeglądarki i rozpoczęcie wyświetlania wskazanej strony, możliwość wyboru wyszukiwarki, która będzie ładowana przyciskiem w menu startowym, możliwość wyboru i definiowania strony startowej, listy dostępnych funkcji i przycisków w tym przycisku powrotu do strony startowej, możliwość automatycznego włączania i wyłączania komputera o określonej godzinie, posiada aplikację umożliwiającą wysyłanie poczty elektronicznej z możliwością dołączenia do niej zapisu filmu lub zdjęcia wykonanego wbudowaną w infokiosk kamerą, umożliwia przeglądanie stron internetowych zawierających obiekty Flash i Java, obsługa w języku polskim, możliwość gromadzenia statystyk - moduł rejestrujący aktywność użytkowników, w przypadku problemów ułatwia diagnozowanie przyczyn i okoliczności wystąpienia błędów - generowane statystyki pozwalają poznać upodobania użytkowników i lepsze dostosowanie oferty do ich potrzeb, monitorowanie pracy infokiosku (m.in. informowanie administratora o pracy kiosku - logowaniu, wylogowaniu, restartach, zabezpieczenie przed nieuprawnioną ingerencją użytkownika w system operacyjny), możliwość zdalnego podglądu aktualnie wyświetlanego obrazu na infokiosku, monitorowanie systemu operacyjnego (tzw. Software Watch-Dog), które kontroluje zajętość pamięci oraz innych krytycznych elementów systemu i dokonuje jego reinicjalizacji w sytuacji zagrażającej zablokowaniem oprogramowania, obsługa Hardware Watch-Dog, możliwość powiększenia treści wyświetlanych w oknie przeglądarki możliwość zmiany pozycji przeglądarki internetowej względem pozostałych treści np. przesunięcie do dolnej krawędzi ekranu w przypadku osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim Oprogramowanie zarządzające infomatem: Wspólne cechy systemu zarządzania: brak konieczności instalowania oprogramowania na komputerach administratorów - zarządzanie przez dowolną przeglądarkę internetową Zarządzanie odbywać się będzie przez stronę www w sposób prosty dla osoby nietechnicznej poprzez aplikacje/serwis www Interface użytkownika całkowicie w języku polskim Dostęp do serwisu odbywać sie będzie przez stronę www z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu HTTPS z autoryzacją i autentykacją logujących się osób przy pomocy lokalnie przechowywanego certyfikatu elektronicznego Strona www do zarządzania będzie działać poprawnie pod przeglądarkami co najmniej dwóch różnych producentów (np. Opera i Firefox). Strona będzie spełniać standardy XHTML 1.1 transitional oraz przejdzie poprawnie walidację przez zewnętrzny serwis http://validator.w3.org/ Zarządzanie modułem przeglądarki internetowej: Na serwerze centralnym będzie pracować oprogramowanie zarządzające, które służyć będzie do dokonywania konfiguracji modułu przeglądarki internetowej, sprawdzania stanu pracy infokiosków: definicja treści stron będzie się składać z opisu linków oraz odpowiadających im adresów internetowych, linki będą miały określony poziom administracji - centralne będą wprowadzane przez administratora centralnego, grupowe i lokalne będą wprowadzane przez odpowiednich administratorów grupowych i lokalnych, administratorzy będą mogli zdalnie obsługiwać swoje linki poprzez webowy interfejs użytkownika. Raz na dobę każdy infokiosk połączy się z serwerem centralnym i ściągnie przeznaczony dla niego wygaszacz ekranu, stronę startową i podstrony zawierające odpowiednie dla lokalizacji infokiosku linki grupowe i lokalne oraz zaktualizuje zawartość własnego katalogu stron off-line Każdy infokiosk przynajmniej raz na dobę będzie raportował aplikacji zarządzającej na serwerze centralnym swój bieżący stan działania oraz statystyki aktywności użytkowników Każdy infokiosk co zadany interwał czasu przesyłał będzie do centralnego serwera zarządzającego aktualny zrzut ekranu za pomocą oprogramowania SecureCopy via SSH zabezpieczonego lokalnie przechowywanym certyfikatem elektronicznym Oprogramowanie zarządzające umieszczone na serwerze centralnym będzie dawać możliwość: podglądu aktualnie wyświetlanych treści na infokiosku definiowania węzłów infrastruktury informatycznej, tj. dla każdego węzła logicznego istnieje możliwość określenia poziomu infrastruktury (Centralny, Grupowy, Lokalny, Infomat), dla każdego węzła istnieje możliwość przypisania administratora do obsługi danego węzła i ew. wszystkich węzłów podpiętych do niego, dla każdego węzła istnieje możliwość określenia węzła nadrzędnego, definiowania administratorów, tj. istnieje możliwość definiowania administratorów uprawionych do obsługi aplikacji zarządzającej, dla każdego administratora istnieje możliwość podania loginu z hasłem oraz innych dodatkowych informacji np. nr telefonu, adresu e-mail, dla każdego administratora istnieje możliwość przydzielenia poziomu infrastruktury (Centralny, Grupowy, Lokalny, Infomat), dla każdego administratora istnieje możliwość przyporządkowania węzła, za obsługę którego jest odpowiedzialny, zarządzania ustawieniami aplikacji infomatu, tj. istnieje możliwość ustawienia parametrów pracy dla aplikacji zainstalowanych w pojedynczym infomacie lub w grupie infomatów, istnieje możliwość określenia jakie zdarzenia mają być raportowanie przez pojedynczy infomat lub grupę infomatów, istnieje możliwość rejestracji raportów otrzymywanych z infomatów, istnieje możliwość rejestracji komunikatów o stanie pracy infomatów, istnieje możliwość tworzenia okresowych zestawień z otrzymywanych komunikatów, istnieje mozliwość wyświetlania statystyk tj. na podstawie raportów i zestawień otrzymywanych z infomatów istnieje możliwość tworzenia statystyk i podsumowań, istnieje możliwość grupowania statystyk i podsumowań w ramach zdefiniowanych poziomów infrastruktury, powiadamiania administratorów o nieprawidłowości pracy infokiosku, tj. istnieje możliwość wykonywania zdefiniowanej akcji administracyjnej (komunikat e-mail) w odniesieniu do infomatu, który przez dłużej niż skonfigurowany czas nie przyśle komunikatu o poprawności pracy, definiowania menu strony startowej i podstron, tj. istnieje możliwość wyboru języka (polski, angielski, niemiecki, rosyjski) w którym wyświetlane będą informacje, istnieje możliwość edycji przycisku (rozmiaru, kolorystyki, czcionki) dla każdej pozycji menu, istnieje możliwość, dla każdej pozycji menu, określenia wyświetlanej na przycisku nazwy powiązanej z dokonanym wyborem wersji językowej, istnieje możliwość, dla każdej pozycji menu, określenia adresu URL powiązanego z dokonanym wyborem wersji językowej, istnieje możliwość, dla każdej pozycji menu, określenia, czy infomat ma wyświetlić stronę on-line czy off-line, istnieje możliwość, dla każdej pozycji menu, określenia komunikatu, który ma być wyświetlony gdyby link dla niej nie został zdefiniowany lub był nieosiągalny, istnieje możliwość podglądu i przetestowania zdefiniowanego menu startowego i podstron przed ostatecznym zatwierdzeniem ich do aktualizacji na infomatach, definiowania adresów niedostępnych, tj. istnieje możliwość zdefiniowania adresów URL, których wyświetlenie zostanie zablokowane przez infomat i zastąpione komunikatem o braku dostępu, istnieje możliwość zdefiniowania adresów URL, których wyświetlenie zostanie zastąpione innym wskazanym adresem URL. definiowania banerów informacyjnych, tj. istnieje możliwość, indywidualnie dla każdego baneru, określenie adresu kierującego do treści informacji lub komunikatu, istnieje możliwość, indywidualnie dla każdego baneru określenie czasu wyświetlania, istnieje możliwość powiązania sposobu wyświetlania baneru z określeniem poziomu infrastruktury (aby można było różnicować informacje wg terytorium), Zarządzanie modułem multimedialnej wizualizacji informacji: Oprogramowanie do zdalnego zarządzania treścią (eContentem) wyświetlanym na infokioskach o następujących cechach: 1. Raportowanie (data, godzina, ilość) emisji materiału i eksport wyników do arkusza 2. Pełna konfigurowalność: 3. Biblioteki mediów Playlist (scenariuszy odtwarzania) 4. Harmonogramów (dzień, miesiąc, rok) 5. Kanałów 6. Lokalizacji 7. Dowolny podział ekranów na strefy 8. Nieograniczona ilość kanałów, playlist, lokalizacji 9. Harmonogramowanie wyświetlania playlist umożliwiające: 10. Wybranie playlisty, wstawienie jej do harmonogramu oraz wyświetlenie jej w dowolnym czasie i dowolnej strefie 11. Umożliwia ustanowienie harmonogramu na minuta/godzina/dzień/tydzień z dokładnością do 1 sekundy możliwością ustawienia dowolnego cyklu powtarzania playlisty 12. Pilna wiadomość: 13. Umożliwia napisanie pilnej wiadomości i przesłanie jej do wybranych urządzeń lub grup natychmiast lub o wyznaczonej porze. 14. Umożliwia ustawienie koloru oraz rozmiaru czcionki wyświetlania pilnej wiadomości. 15. Zapewnia funkcje podglądu napisanej pilnej wiadomości w oknie serwera. W ramach realizacji Zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Montażu kiosków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2) Instalacji urządzenia 3) Zainstalowania i skonfigurowania oprogramowanie systemowego i oprogramowania zarządzająco - sterującego 4) Przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla administratorów 5) Przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii oraz instrukcji dotyczącej konfiguracji oprogramowania wydanych w języku polskim 6) Umożliwienia Zamawiającemu dokonywania zmian konfiguracji. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) gwarancja min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. 2) czas reakcji od zgłoszenia usterki, awarii - maksymalnie 4-godzinny 3) naprawa w ciągu max.24 godzin od zgłoszenia awarii poprzez serwis producenta 4) 24-miesięczne wsparcie techniczne - w ramach którego Wykonawca będzie wykonywał raz na kwartał aktualizację oprogramowania. Aktualizacje będą zawierać zmiany i rozszerzenia zgłaszane przez administratora z ramienia Zamawiającego. Wymagania dotyczące serwisu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wdrożony Zintegrowany System Serwisowy, który w sprawny sposób umożliwia zgłoszenie awarii urządzeń oraz śledzenie statusów naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach