Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY MIŁOMŁYN

Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg

  • Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Twarda 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 089 6425802
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
    ul. Twarda 12 12
    14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 089 6425802
    REGON: 51074368600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@milomlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY MIŁOMŁYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (jeżeli dotyczy) wyposażenia 2 oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Miłomłynie, 1 oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Bynowie oraz 1 oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Liwie w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie miasta i gminy Miłomłyn o właściwościach i parametrach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 2.2 SIWZ dla potrzeb opisania przedmiotu zamówienia i w celach poglądowych może wskazywać dla niektórych materiałów, pomocy oraz urządzeń itp. znaki towarowe, normy, nazwy producentów lub pochodzenie co jednak nie przesądza o obowiązku ich stosowania przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. 2.3 Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych - przedszkolach. 2.4 Dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.5 Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje (jeżeli to wymagane) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2.6 W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 2.8 Przedmiot zamówienia objęty będzie minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 24 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. 2.9 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń i dokonać ewentualnej weryfikacji ustawienia oraz wymiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 3.000,00zł / słownie: trzy tysiące złotych/. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milomlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach