Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
- Data zamieszczenia: 2014-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
ul. Rynek Staromiejski 1 1
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 622-70-38
REGON: 87124367900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, III ETAP REALIZACJI WYSTAWY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji III etapu wystawy stałej pt. Toruń i jego historia - w Domu Eskenów zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż we wskazanych w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy, terminach. 2. Przedmiot zamówienia został opisany przez: a) Projekt plastyczny wystawy stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w zakresie odnoszącym się do sal nr 1 (306) i nr 2 (308), b) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu, uzgodnienia go z Zamawiającym, uwzględniającego współpracę z Wykonawcą elementów wystawienniczo - aranżacyjnych i Wykonawcą projektów tablic graficznych i programów multimedialnych. 4. Koordynatorem prac jest Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do informowania na bieżąco Zamawiającego o wszelkich rozmowach pomiędzy nim a wykonawcami poszczególnych elementów wystawy. 5. W przypadku użycia w projekcie nazw własnych Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu o podobnych parametrach. Wybór producenta jest zależny od Wykonawcy. 6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich prac elektrycznych określonych w projekcie, a także takich, które bezpośrednio nie wynikają z projektu, a są niezbędne do zrealizowania zamówienia w zakresie ustalonym z wykonawcą elementów aranżacji oraz wszystkich robót związanych z przygotowaniem do podłączenia sprzętu multimedialnego. Prace te muszą spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa oraz nie mogą zakłócać estetyki ekspozycji. 7. Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: a) 1.09.2014 - wykonawca elementów aranżacji rozpoczyna montaż na salach wystawowych, b) 30.09.2014 - termin zakończenia montażu elementów niezbędnych do montażu sprzętu multimedialnego, ustalonych w trakcie uzgadniania harmonogramu, c) 1.10.2014 - 10.10.2014 - montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego, d) 11.10.2014-20.10.2014 - wgranie programów multimedialnych przy udziale ich autorów, e) na czas montażu sprzętu multimedialnego oraz dalszych prac związanych z wgraniem programów i wykonywaniem ostatecznych poprawek Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z pozostałymi wykonawcami, f) do 30.10.2014 r. ostateczne zgłoszenie prac do odbioru. 8. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu sprzętu i pozostałych wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. 9. Praca w budynku może odbywać się: a) w dni powszednie od 8.30 do 16.00, jeżeli na salach będą przechowywane eksponaty praca będzie się odbywać pod nadzorem pracowników Zamawiającego, b) w soboty i niedziele od 8.30 do 16.00 pod warunkiem, że na salach nie będą przechowywane eksponaty, c) prace głośne, które mogłyby zakłócać zwiedzanie udostępnionych zwiedzającym sal wystawowych mogą się odbywać w poniedziałki lub inne dni do godz. 10.00. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołów konieczności. 11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 14. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa urządzeń komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa sprzętu informatycznego i sprzętu biurowego
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-04-19 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY (UL. DŁUGA I UL. ŻMUDZKA)
Dodano: 2016-04-14 - dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, komputerów typu cienki klient z monitorami i licencjami oprogramowania, pamięci RAM DDR2 i DDR3, licencji na system operacyjny i pakiet biurowy
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA GABINETU DYDAKTYCZNEGO DO WSPOMAGANIA PROCESU SZKOLENIA W CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA W TORUNIU
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Nr sprawy 918/P/2016
Dodano: 2016-04-07 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa 19 szt. zestawów komputerowych z oprogramowaniem na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego.
Dodano: 2015-11-26