Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im.Jana Łangowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-834 Opole, ul. Cmentarna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 457 41 89 , fax. (077) 457 41 89
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im.Jana Łangowskiego
    ul. Cmentarna 7
    45-834 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 457 41 89, fax. (077) 457 41 89
    REGON: 69770000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://psp9opole.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu. Zakres asortymentu przedmiotu zamówienia: a) Meblościanka „pełna” - 2 kpl. b) Meblościanka z wykończeniem „Fala” - 2 kpl. c) Meblościanka z wykończeniem „Ołówki” - 2 kpl. d) Komoda – 6 szt. e) Biurko nauczycielskie – 8 szt. f) Stolik szkolny (ławka szkolna) 2 osobowy g) Krzesło uczniowskie 168 szt. h) Stolik świetlicowy 6 osobowy – 12 szt. i) Krzesło uczniowskie świetlicowe – 72 szt. j) Meble do świetlicy szkolnej – 1 kpl. k) Meble do świetlicy szkolnej – 1 kpl. l) Meble do gabinetu dyrektora – 1 kpl. m) Krzesło obrotowe (fotel) dyrektor – 1 szt. n) Krzesło obrotowe dla nauczyciela – 8 szt. o) Tablica szkolna - magnetyczna – 8 szt. p) Tablica informacyjna – gazetkowa – 20 szt. q) Odbojnice – 8 kpl. r) Szafka 4-skrytkowa metalowa - 37 szt. s) Szafka 2-skrytkowa metalowa - 1 szt. t) Ławeczka korytarzowa – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Wymagania dotyczące zamówienia: 1. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do PSP nr 9 i montażu (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu mebli w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu, ul. Cmentarna 7, 45-834 Opole. 3. Oferowane meble muszą spełniać polskie oraz europejskie normy wymagane dla mebli będących przedmiotem zamówienia (Atesty i Certyfikaty). Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: https://psp9opole.bip.gov.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 (formularz rzeczowo-cenowy), załącznik nr 2 (opis przedmiotu zamówienia) załącznik nr 3 do siwz – „meble–szkice” oraz wzór umowy. Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 10 mm za wyjątkiem elementów, przy których w opisie została już umieszczona dopuszczalna tolerancja wymiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach