Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07410 Ostrołęka, pl. Gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 764 54 43 , fax. 0-29 764 35 00
- Data zamieszczenia: 2018-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
pl. Gen. Józefa Bema 8
07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 0-29 764 54 43, fax. 0-29 764 35 00
REGON: 104043800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ostroleka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce. SPECYFIKACJA TECHNICZNA, zawarta jest w Załączniku nr 1A i 2A do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE wykonanie maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE wykonanie maksymalnie 45 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający wymaga gwarancji - min. 24 miesiące - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: 3 000,00 zł (trzy tysiące zł) CZĘŚĆ 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oświadcza, że nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z powyższym oświadczenie o którym mowa w ww. pkt. III.3 dotyczy oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Dowód wniesienia WADIUM 2. FORMULARZ OFERTOWY, w zależności od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę należy wypełnić odpowiednie Załączniki. 3. FORUMULARZ CENOWY, który stanowi integralną część oferty Wykonawcy, Załącznik nr 1A i/lub 2A do SIWZ 4. OŚWIADCZENIE wstępne DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szafek BHP, TP-258/22/JP
Dodano: 2023-03-07 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2022-11-16 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2021-10-01 - Dostawa wyposażenia szatni - strona czysta i strona brudna - w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
Dodano: 2021-01-27 - „Wyposażenie obiektu przy ul. Koszykowej 79B
Dodano: 2020-12-23 - Adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii i kieszeni sceny sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych numer postępowania: 2020/6
Dodano: 2020-10-08 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2020-09-19 - Dostawę wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodano: 2020-09-08 - Wyposażenie gabinetów na potrzeby nowo tworzonego Ośrodka Rehabilitacji Kardiologicznej w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców subregionu ostrołęckiego poprzez poprawę dostępu do usług publicznych w zakresie rehabilitacji kardiologicznej jako uzupełnienie kompleksowej opieki kardiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce”.
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety
Dodano: 2019-03-19