Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.

Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, pl. Gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 764 54 43 , fax. 0-29 764 35 00
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
    pl. Gen. Józefa Bema 8
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 764 54 43, fax. 0-29 764 35 00
    REGON: 104043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce. SPECYFIKACJA TECHNICZNA, zawarta jest w Załączniku nr 1A i 2A do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE wykonanie maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE wykonanie maksymalnie 45 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający wymaga gwarancji - min. 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: 3 000,00 zł (trzy tysiące zł) CZĘŚĆ 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oświadcza, że nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z powyższym oświadczenie o którym mowa w ww. pkt. III.3 dotyczy oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Dowód wniesienia WADIUM 2. FORMULARZ OFERTOWY, w zależności od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę należy wypełnić odpowiednie Załączniki. 3. FORUMULARZ CENOWY, który stanowi integralną część oferty Wykonawcy, Załącznik nr 1A i/lub 2A do SIWZ 4. OŚWIADCZENIE wstępne DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach