Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
- Data zamieszczenia: 2019-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Al. Jana Pawła II
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
REGON: 30461600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie gabinetów na potrzeby nowo tworzonego Ośrodka Rehabilitacji Kardiologicznej w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców subregionu ostrołęckiego poprzez poprawę dostępu do usług publicznych w zakresie rehabilitacji kardiologicznej jako uzupełnienie kompleksowej opieki kardiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gabinetów na potrzeby nowo tworzonego Ośrodka Rehabilitacji Kardiologicznej w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców subregionu ostrołęckiego poprzez poprawę dostępu do usług publicznych w zakresie rehabilitacji kardiologicznej jako uzupełnienie kompleksowej opieki kardiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce” polegająca na dostawie mebli oraz wyposażenia sanitarnego (dozowniki, kosze) w ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 Projekt aranżacji wnętrz i umeblowania dotyczy Części 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiący formularz cenowy. 3.Wybór odcienia/koloru okleiny mebli w Części 1 nastąpi na etapie realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.3 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego 13.3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: 13.3.1.1 Dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum – 120 000,00 zł dotyczy Części 1. 13.3.1.2 W przypadku wątpliwości, czy przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia kart charakterystyki, katalogów, opisów przedmiotu zamówienia oraz próbek materiałów, z których wyprodukowane będą oferowane meble oraz próbki materiałów tapicerskich. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w danym dniu brak średniego kursu NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z dnia następnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szafek BHP, TP-258/22/JP
Dodano: 2023-03-07 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2022-11-16 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2021-10-01 - Dostawa wyposażenia szatni - strona czysta i strona brudna - w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
Dodano: 2021-01-27 - „Wyposażenie obiektu przy ul. Koszykowej 79B
Dodano: 2020-12-23 - Adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii i kieszeni sceny sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych numer postępowania: 2020/6
Dodano: 2020-10-08 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2020-09-19 - Dostawę wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety
Dodano: 2019-03-19 - Dostawa mebli III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Dodano: 2018-09-19