Przetargi.pl
„Wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 2286W ul. Mickiewicza i nr 2230W ul. Dąbrówki i drogi gminnej w Mińsku Mazowieckim” (projektuj i buduj)

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 2286W ul. Mickiewicza i nr 2230W ul. Dąbrówki i drogi gminnej w Mińsku Mazowieckim” (projektuj i buduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej, której zakres obejmuje: 1) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód, ekspertyz i decyzji, 2) opracowanie projektu budowlano – wykonawczego wykonania sygnalizacji zgodnie z przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji. Dokumentacja musi być sporządzona w 5 egzemplarzach plus 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 3) sporządzenie stałej organizacji ruchu, 4) opracowanie przedmiaru robót. Przedmiar robót powinien zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, 5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Roboty budowlane obejmują między innymi: 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) wykonanie sygnalizacji świetlnej zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, tj m.in. wykonanie robót polegających na budowie sygnalizacji świetlnej acyklicznej z akomodacją grup kołowych na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza, Dąbrówki i 30 lipca w Mińsku Mazowieckim wraz z robotami drogowymi w niezbędnym zakresie, 3) wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu, 4) opracowanie czasowej organizacji ruchu (projekt, wykonanie, utrzymanie, likwidacja), 5) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej przez ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w dwóch egzemplarzach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.1. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób do czynności polegających na wykonaniu sygnalizacji świetlnej, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres obowiązywania umowy. 4.2. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 4.1, które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę przed upływem terminu przekazania placu budowy. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo powstrzymania się z przekazaniem placu budowy do dnia złożenia oświadczenia. 4.3. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca / Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.2, w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 4.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.1 czynności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać dane określone w pkt 4.2. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy / umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 21\016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy pracę i wymiar czasu pracy nie podlegają anonimizacji. c) dowody potwierdzające zgłoszenie pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, w szczególności imienne raporty miesięczne o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach wraz z potwierdzeniem przyjęcia przez ZUS, dotyczące wszystkich zatrudnionych osób, o których mowa w pkt 3.9.1, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.) RODO, przy czym: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy, kod ubezpieczenia nie podlegają anonimizacji. 4.5 Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących określone w pkt 4.1 czynności na podstawie umowy o pracę w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 4.6 Niedopełnienie obowiązku określonego w pkt 4.1 oraz nieprzedłożenie dowodów zatrudnienia określonych w pkt 4.4, skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniem § 11 ust. 1 pkt 1) lit. i) i j) istotnych postanowień umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami. 6. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej przez ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w dwóch egzemplarzach . 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, która jest konieczna do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w jej załącznikach (w szczególności w programie funkcjonalno-uzytkowym) zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, źródła szczególnego procesu lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza rynkowe odpowiedniki o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały (wyroby), urządzenia są równoważne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) i urządzenia do użytkowania oraz potwierdzające że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233294-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), przed upływem terminu do składania ofert. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 83 9226 0005 0001 4022 2000 0020, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na: ……………………………………………………………………………”. b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.2. a) SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach