Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w miejscowości Dawidy Bankowe

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    Szkolna 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    REGON: 013269232
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w miejscowości Dawidy Bankowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w miejscowości Dawidy Bankowe.Przedmiot umowy obejmuje wykonanie przez Wykonawcę budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3122W ul. Długiej oraz drogi gminnej nr G105W ul. Szlacheckiej w m. Dawidy Bankowe, w zakresie:a) Roboty przygotowawcze: prace geodezyjne, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, demontaż stałego oznakowania pionowego, zabezpieczenie istniejącej zieleni.b) Roboty podstawowe: przebudowa ewentualnych kolizji, budowa zasilenia energetycznego sygnalizacji świetlnych, montaż podlicznika energii elektrycznej w celu pomiaru ilości pobranej energii elektrycznej przez sygnalizację, humusowanie z obsianiem trawą, budowa sterowników, budowa kanalizacji kablowej, ewentualna zmiana istniejącego oznakowania poziomego z mas chemoutwardzalnych w obrębie skrzyżowania, posadowienie masztów, ustawienie szafek sterowników, montaż sygnalizatorów dla samochodów i pieszych, montaż przycisków dla pieszych, montaż kamer detekcyjnych i pętli, wyniesienie/obniżenie krawężników związanych z korektą lokalizacji przejść dla pieszych, dobudowa ciągów pieszych związanych z korektą lokalizacji przejść dla pieszych, odtworzenie elementów drogi naruszonych w trakcie budowy sygnalizacji świetlnych, przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla robót będących przedmiotem zamówienia i dokonanie sprawdzenia jej działania i ewentualne dokonanie zmian w programach i sterownikach,c) Roboty wykończeniowe: obsianie i humusowanie, wprowadzenie stałej organizacji ruchu, wykonanie badań, pomiarów oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej, wykonanie dokumentacji powykonawczej.Przedmiot umowy obejmuje wykonanie przez Wykonawcę:• robót rozbiórkowych oraz robót tymczasowych i prac towarzyszących w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129);• robót nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią;• tymczasowego zagospodarowania terenu na czas przebudowy (zaplecze) i jego likwidacji po zakończeniu robót;• wdrożenia czasowej organizacji ruchu (utrzymanie podczas wykonywania robót), a także stałej organizacji ruchu.Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z opracowanym projektem z uwzględnieniem obowiązujących norm technicznych, aprobat i przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233294-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 0/00)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:a) w zakresie posiadanego doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie sygnalizacji świetlnej o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda z robót.b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej bez ograniczeń (pełniącą rolę Kierownika budowy), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach