Przetargi.pl
Remont Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 7 KM PSP m. st. Warszawy, przy ul. Powstańców Śląskich 67 w Warszawie - etap 1.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00622 Warszawa, ul. Polna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 967 300 , fax. 225 967 800
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy
    ul. Polna 1
    00622 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 967 300, fax. 225 967 800
    REGON: 1329210700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 7 KM PSP m. st. Warszawy, przy ul. Powstańców Śląskich 67 w Warszawie - etap 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Projekt architektoniczny oraz projekty branżowe obejmują całość zagadnień związanych z planowanym przez Inwestora remontem budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 7 przy ul. Powstańców Śląskich 67 w Warszawie wraz z robotami związanymi z remontem wybranych elementów zagospodarowania terenu przylegającego do budynku. Ze względu na konieczność rozłożenia środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji na kilka lat wystąpiła konieczność podziału planowanego zadania inwestycyjnego na etapy. W trakcie prowadzenia prac remontowych Jednostka Ratowniczo – Gaśnicza musi funkcjonować a prowadzone roboty nie mogą zakłócać jej działania w istotny sposób. W pierwszym etapie przewidziano wykonanie remontu części budynku zawierającej się pomiędzy osiami C – O / 1- 8 w poziomie parteru i C – O / 1- 4 w poziomie piętra oraz klatka schodowa K2 w poziomie piętra. Ta część budynku została wybrana do realizacji w I - szym etapie jako najmniej kolidująca z działaniem Jednostki oraz łatwo dostępna do dostaw materiałów. Obecnie w obszarze parteru przewidzianym do przeprowadzenia remontu znajdują się pomieszczenia warsztatowo-magazynowe, na piętrze zaś znajdują się pomieszczenia sanitarne i szatnia „brudna” załogi. Remontowi podlega także klatka schodowa K2 znajdująca się w zakresie opracowania. Po wykonaniu remontu w obszarze C – O / 1- 8 na parterze zlokalizowana będzie szatnia brudna dla załogi jednostki z zapleczem higieniczno - sanitarnym oraz warsztat, pomieszczenie mycia sprzętu i dwa magazyny. Na piętrze znajdować się będą łazienka i pomieszczenie odnowy biologicznej. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z całością dokumentacji projektowej, także z częścią nie objętą obecnym postępowaniem przetargowym, ponieważ zawiera ona elementy mogące wpłynąć na prawidłowe przygotowanie oferty. Na okres remontu przewiduje się wyłączenie z użytkowania klatki schodowej K2 oraz wykonanie przez wykonawcę robót skutecznego zamknięcia korytarza na I – szym piętrze na wysokości osi „7-8” w celu skutecznej ochrony użytkowanych pomieszczeń przed zapyleniem i nadmiernym hałasem powodowanym przez wykonywane prace remontowe. Konieczne jest także zapewnienie dostępu do pomieszczenia siłowni. W obszarze objętym remontem znajduje się użytkowana obecnie umywalnia i szatnia brudna, w której przechowywane są ubrania bojowe załogi. Zakres robót w opisanym powyżej obszarze obejmuje: 1. Rozbiórki i wyburzenia ścian działowych, zdjęcie warstw posadzkowych we wszystkich pomieszczeniach w remontowanym obszarze zgodnie z rysunkami „planu wyburzeń”. 2. Wyburzenie stopnia o wys. 47 cm na parterze na styku korytarza i klatki schodowej K2 oraz wyburzenie biegów i spocznika klatki schodowej K2, skucie tynków na bocznych ścianach klatki schodowej. 3. Wykonanie projektowanych otworów w ścianach nośnych oraz w pozostawionych ścianach działowych i w stropach. 4. Wykonanie projektowanych ścian działowych i nowych warstw posadzkowych oraz podniesienie poziomu posadzki w pomieszczeniu po warsztacie. Wykonanie nowych biegów i pośredniego spocznika w klatce schodowej. 5. Demontaż istniejących instalacji i wykonanie nowej instalacji wod.-kan., centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 6. Wykonanie tynków i okładzin, warstw posadzkowych i posadzek oraz sufitów podwieszonych oraz balustrady klatki schodowej. 7. W zakres remontu wchodzi także dostarczenie wyposażenia do remontowanych pomieszczeń. Zakres robót sanitarnych: Zadanie obejmuje wykonanie pionów kanalizacyjnych od S14 do S21 z podłączeniami aparatów sanitarnych. Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody z przyłączeniem do istniejącej instalacji wody ciepłej i zimnej przebiegającej w hali garażowej. Należy także wykonać fragment instalacji hydrantowej wraz z szafkami na parterze i na piętrze. Należy także wykonać kompletną instalację centralnego ogrzewania w obszarze w osiach 1÷8 i C÷O wg projektu instalacji sanitarnych. Wentylacja mechaniczna w obszarze w osiach 1÷8 i C÷O jest zaprojektowana jako autonomiczna, nie wiążąca się z pozostałą częścią budynku i obejmuje na parterze centrale N1/W1 i N2/W2 i związany z nimi układ kanałów nawiewnych i wyciągowych oraz na piętrze centrale N7/W7 z układem kanałów, czerpniami i wyrzutniami. Należy także wykonać centralę N11/W11 znajdującą się w pomieszczeniu nr 127 ( mycie sprzętu wysokościowego ) wraz z układem kanałów, czerpnią i wyrzutnią, gdyż kanał wyrzutowy z tej centrali przebiega przez pomieszczenia nr 125 i 126. Ponadto należy wykonać fragment instalacji wentylacyjnej w pom. 123, gdzie znajduje się wlot do wyrzutni dachowej z centrali N7/W7 i N11/W11. Zakres robót elektrycznych w przebudowywanych pomieszczeniach szatni na parterze oraz łazienek na piętrze. Zakres robót na parterze: - pomieszczenia objęte niniejszym zakresem znajdują się między osiami: 1÷8 i C÷O ( bez pomieszczeń nr 27 i 28 ), - na komunikacji nr 18 zainstalować rozdzielnicę R21 - zasilanie rozdzielnicy R21 i RSP wykonać tymczasowo z istniejącej rozdzielnicy RG znajdującej się w garażu. Należy pozostawić zapasy przewodów umożliwiające przełączenie zasilania do rozdzielnicy RG projektowanej - ułożyć koryta kablowe zgodnie z projektem - wykonać instalacje odbiorcze gniazd wtyczkowych, oświetlenia i siłowe zgodnie z projektem - obwody odbiorcze zasilane docelowo z rozdzielnic RR1, R22, RW2 podłączyć tymczasowo do istniejącej rozdzielnicy RG. Należy pozostawić zapasy przewodów umożliwiające przełączenie ww. obwodów do odpowiednich rozdzielnic projektowanych - projektowane panele alarmowe numeryczne włączyć w istniejącą instalację systemu wyświetlania alarmów - projektowane głośniki i kamery CCTV zainstalować zgodnie z projektem. Należy pozostawić zapasy przewodów aby umożliwić w przyszłości ich docelowe podłączenie - do czasu uruchomienia projektowanego systemu nagłośnienia należy pozostawić głośniki istniejące Zakres robót na piętrze: - pomieszczenia objęte niniejszym zakresem: pom. K2; 125; 126; 126A - w pom. magazynowym nr 122 zainstalować rozdzielnicę R31 - zasilanie rozdzielnicy R31 wykonać tymczasowo z istniejącej rozdzielnicy RG znajdującej się w garażu. Należy pozostawić zapasy przewodów umożliwiające przełączenie zasilania do rozdzielnicy RG projektowanej - ułożyć koryta kablowe zgodnie z projektem od rozdzielnicy R31 do przedmiotowych pomieszczeń - wykonać instalacje odbiorcze gniazd wtyczkowych, oświetlenia i siłowe zgodnie z projektem - obwody odbiorcze zasilane docelowo z rozdzielnic RR2 i RW3 podłączyć tymczasowo do rozdzielnicy R31. Należy pozostawić zapasy przewodów umożliwiające przełączenie ww. obwodów do odpowiednich rozdzielnic projektowanych - projektowane panele alarmowe numeryczne włączyć w istniejącą instalację systemu wyświetlania alarmów - projektowane głośniki zainstalować zgodnie z projektem. Należy pozostawić zapasy przewodów aby umożliwić w przyszłości ich docelowe podłączenie - do czasu uruchomienia projektowanego systemu nagłośnienia należy pozostawić głośniki istniejące. Z uwagi na powyższe oraz specyfikę obiektu Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty. W sprawie wizji prosimy o skontaktowanie się z osobami wskazanymi do kontaktu w SIWZ. Elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej bądź też kosztorysie a konieczne do wykonania zdaniem oferenta należy wykazać w formularzu ofertowym oraz przedstawić na wskazany zakres kosztorys ofertowy w formie szczegółowej. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego na potrzeby wykonania robót obejmujące m.in. przygotowanie stosownej dokumentacji, uzyskanie zgód i pozwoleń. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony zarówno w dokumentacji projektowej jak również zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonywanie robót budowlanych będzie utrudnione z uwagi na potrzebę wydzielenia i zorganizowanie placu budowy tak aby możliwe było funkcjonowanie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 7. Pozostałe zasady realizacji umowy zostały wskazane w dokumentacji projektowej oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5. Do zakresu zadań wykonawcy należało będzie wykonanie wszelkich niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje i przekaże inwestorowi dokumentację powykonawczą obiektu wraz z aprobatami technicznymi, certyfikatami, atestami, protokołami z pomiarów i prób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 20 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 24.07.2018 r. do godz.10:00. 7.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego Citi Bank Handlowy w Warszawie S.A., nr konta: 89 1030 1508 0000 0005 5004 4048 z dopiskiem „Wadium w przetargu na remont Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 7 KM PSP m. st. Warszawy, przy ul. Powstańców Śląskich 67 w Warszawie - etap 1”, Nr sprawy MT.2370.08.2018. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu. 7.3. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie i formie, oferta Wykonawca zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 7.4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach