Przetargi.pl
Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych 37 sztuk ulicznych lamp solarnych i ich montaż na terenie Gminy Olsztynek w miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego w ramach realizacja zadania pn. „Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu lampy o następujących parametrach: 1) Oprawa oświetleniowa uliczna LED montowana na wysięgniku: a) moc oprawy min. 20W, b) strumień świetlny min. 2000 lm, c) temperatura barwowa 4000K, d) wydajność świetlna 100-140lm/W, e) współczynnik oddawania barw min 70, f) stopień ochrony IP66, g) odporność na uderzenia IK08, h) klasa ochronności II, i) średni okres trwałości znamionowej L80 min. 70000 godzin, j) możliwość regulacji mocy oprawy w zależności od poziomu naładowania akumulatora, k) regulacja kąta nachylenia oprawy 0-15 st, l) rozsył światła szeroki , ł) montaż oprawy na wysokości min. 5,0m 2) Akumulator: a) żelowy do instalacji solarnych, b) uszczelniony, c) pełny głęboki cykl rozładowania, d) bezobsługowy, e) montaż na słupie lub w ziemi w skrzynce baterii/obudowie, f) czas autonomii baterii akumulatorów dla 4 ciągłych pochmurnych i deszczowych dni, g) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty. 3) Obudowa/skrzynka akumulatora: a) z materiały PVC, b) wodoodporna, c) antywłamaniowa, d) rozpraszająca ciepło, e) umożliwiająca łatwą konserwację akumulatorów , f) w komplecie z rurą PVC na kable. 4) Panel fotowoltaiczny: a) Panel fotowoltaiczny polikrystaliczny, b) o mocy min. 2x130W, c) gwarancja producenta 25lat (25 lat – 80%). 5) Kontroler: a) kontroler typu MPPT, b) z czujnikiem zmierzchu, c) automatyczne odłączenie zasilanego obciążenia, d) możliwość programowania trybów świecenia. 6) Słup oświetleniowy: a) stalowy, b) ocynkowany ogniowo, c) wysokość min. 6m, d) grubość ścianki min. 3mm, e) wyposażony w mocowanie wysięgnika i panelu fotowoltaicznego, f) profil okrągły lub sześciokątny zwężający się ku górze. 7) Fundament słupa: a) prefabrykowany, certyfikowany, b) dostosowany do słupa, oprawy i panelu fotowoltaicznego, c) przystosowany do I i II strefy wiatrowej. 8) Parametry zestawu: a) autonomia min. 4 dni, b) czas pracy 8-14godzin / dzień (pełnej mocy), c) temperatura pracy -25oC do 55oC d) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie, e) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty, f) system przystosowany do strefy wiatrowej I i II. 3. Zamawiający przekazania Wykonawcy informację o dokładnej lokalizacji lamp najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawi harmonogram dostaw i prac montażowych. 5. Przed przystąpieniem do montażu Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego co do przedstawionego rozwiązania. Wykonawca dostarczy do akceptacji: 1) karty katalogowe całego zestawu z charakterystycznymi danymi technicznymi, 2) rysunki montażowe i wymiarowe zestawu, 3) pełne zestawienie elementów składowych zestawu, 4) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie, 5) obliczenia ładowania i czasu autonomii zestawu, 6) deklarację zgodności producenta z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, lub certyfikat uprawniający do znakowania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ”B”, 7) deklarację, że lampy solarne (komplet urządzeń) będący przedmiotem dostawy są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązanie w formie oryginału należy przedłożyć wraz z ofertą). Skuteczne udostępnienie potencjału w postaci doświadczenia w zakresie robót budowlanych będzie wymagało faktycznej realizacji prac przez podmiot udostępniający potencjał. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne o których mowa w niniejszej SIWZ. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 2 punkt 1) niniejszej SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 punkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach