Przetargi.pl
Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego oraz wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2013-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego oraz wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który własnym środkiem transportu dostarczy, do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przedmiot zamówienia tj. - fabrycznie nowy sprzęt rehabilitacyjny oraz wyposażenie z podziałem na 3 pakiety według załącznika nr 1a - pakiet nr 1, załącznika nr 1b - pakiet nr 2 oraz załącznika nr 1c - pakiet 3, według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych określonych w każdym z załaczników, o których mowa wyżej do SIWZ / Umowy oraz dokona montażu w/w sprzętu na stanowiskach w szpitalu. Po dostawie, montażu zostanie wystawiony protokół odbioru wraz z dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1a, 1b, 1c do SIWZ/Umowy Specyfikacja asortymentu zawierający wymagane parametry techniczne i użytkowe wyrobów medycznych. Dostawa przedmiotu zamówienia w niniejszym przetargu jest dofinansowana przez Województwo ze środków państwowego funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dla projektu pn. Objęcie osób niepełnosprawnych z ograniczonym poziomem funkcjonowania spowodowanym schorzeniami neurologicznymi oraz pulmonologicznymi do aktywnego uczestnictwa w ćwiczeniach podnoszących sprawność fizyczną w ramach obszaru A. 2. Przedmiot zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: Kody CPV oznaczenie opis Przedmiot główny: 33100000-1 Urządzenia medyczne Przedmiot uzupełniający: 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii Polegające na dostawie, o której mowa w niniejszej SIWZ z podziałem na 3 pakietu wg zestawienia przedstawionego poniżej niniejszej SIWZ. - Pakiet nr 1 - Magnetronic wraz z zestawem aplikatorów oraz leżanką (2 zestawy) - inhalator ultradźwiękowy (2szt.) - Lampa solux statywowa (1 szt.) - Okulary do lasera (2 szt.) - Pakiet nr 2 - rotor elektryczny kończyn górnych i dolnych wraz z osprzętem (1 zestaw) - ergometr treningowy (2 szt.) - stół do terapii ręki (1 zestaw) - urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych i górnych z wykorzystaniem oporu (1 szt.) - Pakiet nr 3 - System do badań ergospirometrycznych z ergometrem (1 zestaw) Do oferty należy dołączyć specyfikację asortymentu oraz parametrów technicznych zgodnie z - załącznikiem nr 1a dla pakietu nr 1, załącznikiem nr 1b dla pakietu nr 2, załącznikiem nr 1c dla pakietu nr 3 do SIWZ / Umowy, który należy wypełnić i złożyć wraz z formularzem ofertowo - cenowym według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ: 1. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Dostarczony przedmiot Zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa certyfikaty, zezwolenia, art. Dopuszczające do użytkowani na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. c) Wymagana jest należyta staranność podczas wykonywania dostawy i montażu. d) Wystawienie w formie pisemnej dokumentu gwarancyjnego będzie liczonego od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bezusterkowym protokołem. e) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. f) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. 2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków. 9. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie zamawianego asortymentu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączniku nr 1a, 1b, 1c do SIWZ/Umowy. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do oferty przetargowej dołączyć dokumenty świadczące o tym, że przedmiot podany w ofercie, jako równoważny posiada w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 1a, 1b, 1c ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot podany, jako równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w SIWZ w załączniku nr 1a, 1b, 1c spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na (3) pakiety Oferta częściowa musi być złożona na cały zakres przedmiotowy danego Pakietu (nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach poszczególnych Pakietów). W przypadku złożenia oferty przetargowej na niepełny zakres przedmiotowy danego Pakietu oferta ta zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamówienie publiczne nie jest prowadzone przy użyciu aukcji elektronicznej. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Informację o zakresie powierzonych do wykonania części zamówienia należy podać w formularzu ofertowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 5. Za dostawy powierzone podwykonawcom odpowiada w pełnym zakresie wykonawca robót, który jest gwarantem. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach