Przetargi.pl
Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego oraz wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego oraz wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który własnym środkiem transportu dostarczy, do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przedmiot zamówienia tj. - fabrycznie nowy sprzęt rehabilitacyjny oraz wyposażenie z podziałem na 6 pakietów według załącznika nr 1 według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ / Umowy oraz dokona montażu. Po dostawie, montażu zostanie wystawiony protokół odbioru wraz z dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy Specyfikacja asortymentu zawierający wymagane parametry techniczne i użytkowe wyrobów medycznych. 2. Przedmiot zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: Kody CPV oznaczenie opis Przedmiot główny: 33100000-1 Urządzenia medyczne Przedmiot uzupełniający: 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33192100-3 Łóżka do użytku medycznego Polegające na dostawie, o której mowa w niniejszej SIWZ z podziałem na 6 pakietów wg zestawienia przedstawionego poniżej niniejszej SIWZ. 3. Pakiet nr 1 - bieżnia elektryczna (1 szt.) - stepper z bocznymi poręczami (1szt.) - wioślarz z magnetycznym systemem opory (1 szt.) - ergometr eliptyczny chodziarz (1 szt.) Pakiet nr 2 - stół do masażu przenośny (1 szt.) - gabinet usprawniania leczniczego (1 szt.) - ławeczka do ćwiczeń (1 szt.) - materace gimnastyczne jednoczęściowe (14 szt.) - taśmy do ćwiczeń ze stojakiem (1 komplet) - Piłeczki do ćwiczeń ręki (1komplet) - obciążniki na rzepy (1 komplet) Pakiet nr 3 - wirówka do masażu wodnego (1 szt.) Pakiet nr 4 - macerator (1 szt.) Pakiet nr 5 - aparat do elektroterapii (1 szt.) - inhalator pneumatyczny sprężarkowy(2 szt.) - inhalator pneumatyczny (1 szt.) Do oferty należy dołączyć specyfikację asortymentu oraz parametrów technicznych zgodnie z - załącznikiem nr 1 do SIWZ / Umowy, który należy wypełnić i złożyć wraz z formularzem ofertowo - cenowym według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ: 1. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Dostarczony przedmiot Zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa certyfikaty, zezwolenia, art. Dopuszczające do użytkowani na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. c) Wymagana jest należyta staranność podczas wykonywania dostawy i montażu. d) Wystawienie w formie pisemnej dokumentu gwarancyjnego będzie liczonego od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bezusterkowym protokołem. e) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. f) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. 2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczony przedmiot Zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa certyfikaty, zezwolenia, dopuszczające do użytkowani na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. 4. Wymagana jest należyta staranność podczas wykonywania dostawy i montażu. 5. Wystawienie w formie pisemnej dokumentu gwarancyjnego będzie liczone od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bezusterkowym protokołem. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. 8. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków. 9. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie zamawianego asortymentu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do oferty przetargowej dołączyć dokumenty świadczące o tym, że przedmiot podany w ofercie, jako równoważny posiada w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 1, ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot podany, jako równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w SIWZ w załączniku nr 1 spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach